s Hvor mange timer søvn?

Deilig natt! Han sov fra 23:00- 03:00 og 03:30 til 06:30! Jeg føler meg så nærme uthvilt jeg tror vi nattammende nybakte mammaer kan komme! Wohoo! Spent på om jeg får lagt gan igjen etter måltidet nå. Om ikke er jeg likevel storfornøyd. I går var det annenhver time opp. Sikkert økedøgn. Hvordan var deres natt?

Deilig natt! Han sov fra 23:00- 03:00 og 03:30 til 06:30! Jeg føler meg så nærme uthvilt jeg tror vi nattammende nybakte mammaer kan komme! Wohoo! Spent på om jeg får lagt gan igjen etter måltidet nå. Om ikke er jeg likevel storfornøyd. I går var det annenhver time opp. Sikkert økedøgn. Hvordan var deres natt?
Så herlig :) godt å føle uthvilt. Denne natten var dårlig. Lillegutt har luftplager og sov ikke mellom 01 og 0330. Våknet igjen klokken 05 og var våken til 06. Jeg mistenker risengrynsgrøten er synderen :(

Så herlig :) godt å føle uthvilt. Denne natten var dårlig. Lillegutt har luftplager og sov ikke mellom 01 og 0330. Våknet igjen klokken 05 og var våken til 06. Jeg mistenker risengrynsgrøten er synderen :(
Her var det nok en natt med mating annenhver time...trøtt i tryne:(

Her var det nok en natt med mating annenhver time...trøtt i tryne:(

Off. Det snur nok snart! :-) Her sliter jeg nå med å få han i søvn på dagtid. Sover aaaaltfor lite! Han er så rastløs.. mye uro. Håper det bare er den vaksinen og at det gir seg. Vi er såvidt over 10 timer på døgnet nå.

Lille her skreik 4 timer i strekk i går kveld..eneste bonusen da er at han sover godt på natta. Sov fra 23-07.30 :) Skjer aaaaaldri om han er rolig på kvelden..

1 times søvn i natt. Eneste positive er at det var sammenhengende. Lillegutt kommer nok til å ha en gretten mamma i dag. Blir så forbanna her jeg sitter å skriver. Selvom han ikke kan så mye for det når han er så liten som han er :/

1 times søvn i natt. Eneste positive er at det var sammenhengende. Lillegutt kommer nok til å ha en gretten mamma i dag. Blir så forbanna her jeg sitter å skriver. Selvom han ikke kan så mye for det når han er så liten som han er :/
Får håpe han sover litt på dagtid for deg ❤️

Huff så lite :( håper du får sove litt på dagen idag.

Lille sovnet rundt midnatt og våknet først nå, kl 6!! Skulle sjekke klokka og fikk nesten sjokk :p Ny rekord og høyst nødvendig søvn for meg :)
Lille her skreik 4 timer i strekk i går kveld..eneste bonusen da er at han sover godt på natta. Sov fra 23-07.30 :) Skjer aaaaaldri om han er rolig på kvelden..
Så herlig :) håper det fortsetter sånn :)

Jeg har lært å verdsette nettene med mye søvn!! :D De siste nettene har han bestemt seg for å starte ny dag kl. 03.00, det er litt tidlig :p Men han sover lang dupp i vogna fra 09 og utover, så nå skal mamma sove :D

Back
Topp