S-E-X

Hmmm, når jeg tenker over det er det visst en stund siden sist... Men det er pga besøk og for at jeg har vært bortreist! Får se nå som jeg er kommet hjem[8D]
Hadde ikke noen problemer med dette sist gang, så håper jeg ikke får det nå heller! Men nå skal det sies at når jeg gikk høygravid - DA var det tungt!! (les tørke....) [:D]

idag hadde vi sex[8D] en pitte liten kjapp en på mårrakvisten[:D] varte ikke så lenge da, for sambo var litt overfylt for å si det sånn.. haha.. men det gikk jo bra. var  bare veldig forsiktig[:)]

ORIGINAL: Isabell81

Dårlig med det gitt. Har lite lyst samtidig som kvalmen har kommet, så da blir det bare sånn.

signerer denne jeg[X(]

er vell en uke siden...visste ikke jeg var gravid da..hehe...[:)]har hatt lyst,men sambo har jobbet mye,jeg har vært veldig sliten og ikke i form,så .....kommer vell litt mer etterhvert..da jeg har ferie til helga :))og håper på mer energi[:)]

det er helt ok å ha sex. det er nok ikke derfor du mista i august...

tenk at spiren du bar på i august hadde en avorlig sykdom feks at hjertet ikke ville starte eller at nyrene ikke ville utvikle seg.

sex er ok, det er god trening... så forsøk å slappe av rundt det temaet...

Her er det for så vidt mer enn før [;)] ikke er så sånn kjempeforsiktig heller.. Bare når det blir ubehagelig roer vi, men ellers peiser vi på tenker det at så lenge lysten er der, så go for it! Kan bli lenge til neste gang [;)]

Back
Topp