S-E-X

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Ja jenter, hvordan er det påden fronten?

Her har vi faktisk ikke hatt seg siden unnfangelsen, og dvs si 4 uker(!!!!!) kan trygt si at sambo er temmelig (seksuelt) fustrert[&o] Men jeg tør rett og slett ikke. Da jeg mistet i august hadde vi hatt sex på kvlden, og morgenen etter våknet jeg til blod og SA[:(]
Har så lyst å gi han det han så gjerne vil ha.. og jeg har sagt at vi kan prøve viss han lover være forsiktig, men når det kommer til stykket tør jeg ikke likevel. Og det gjør det jo ikke akkurat bedre for han stakkar[&o]

Her er det tørke..Prøvd et par ganger, men jeg får direkte noia å bare klarer ikke.

Her har det vært tørke siden FØR unnfangelsen[:D] Blir nok en stund til det skjer noe på den fronten ja.... Men går jo an å gjøre ting på andre måter da....

Har det vel en gang i uken...Stor kontrast til før graviditeten[8D]

Men føler meg for oppblåst til å ha sex, det frister liksom ikke engang...

Di siste dagene har det vært tørke pga jeg ville ikka ha sex når jeg hadde litt blodig utflod.. Jeg tørde ikke ta sjangsen. Men nå som det er forbi kan jegl begynne å glede mannen igjen[:D]

jeg og samboeren har ikke hatt sex på fire uker nå. men han har forståelse for det. jeg tør ikke pga jeg er redd og jeg er ikke i form til det heller. 

Dårlig med det gitt. Har lite lyst samtidig som kvalmen har kommet, så da blir det bare sånn.

Har hatt oss 1 gang siden positiv test - har null lyst. Skulle gjerne hatt lyst, for han blir jo skuffa.. men er ikke lysten der så er den ikke der.. [8|] 

syns dokke e heldi e.. har muligheten om dokke vil... e har lyst på sex heile tia ... men karen min vil ikke ha for tia.. får ikke nokke svar heller... så e tror han e vettskræmt på innsia av d svære haude :P

får ikke lov av legen å ha sex vi.. [:'(] så mannen er frustrert som bare det han [8D]

ORIGINAL: Blåmann

Her har det vært tørke siden FØR unnfangelsen[:D] Blir nok en stund til det skjer noe på den fronten ja.... Men går jo an å gjøre ting på andre måter da....

Signerer denne[8D]

ORIGINAL: Joffen

Har det vel en gang i uken...Stor kontrast til før graviditeten[8D]

Men føler meg for oppblåst til å ha sex, det frister liksom ikke engang...

Signerer denne. Oppblåst!

HAHA, her blir det tørkre i LANG tid!  Og det er mannen klar over.  Var forrige gang også.

Er i helt same situasjon som "SistemannIMagen" har ikke hatt sex siden vi fant ut jeg var gravid, da jeg mistet i desember hadde vi sex kvelden før, og da våknet jeg opp til blødning som resulterte i SA. Vi er begge så beskyrma for at det skal skje igjen så helt avhold til vi er litt tryggere, heldigviss er min mann veldig forståelses full, tror nesten han er mer beskymra enn meg på det området.

Veeeeeel,hehe skal IKKE klage på den fronten nei. [8D]
Er bare litt mere gentle lovemaking,hehe for jeg er litt ømmere,ellers funker det som det skal,HELDIGVIS.[8D]

Wæææææ,jeg leste svarene nedover,uff...
IKKE kjekt å ikke få lov,orke,eller tørre jenter,usj....
KLEM til alle som en [;)]

ORIGINAL: maryjoleen

er det noe fali å ha sex i begynnelsa da?
er vel ikke det?:)
Nei,er ikke det som regel.Men,man burde bare være litt mere varsom,for det er gjerne litt ømt der for mange,og mange kan lett begynne å blø også.Men,det er IKKE farlig nei[;)]

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/livsstil/sex-under-svangerskapet-28577.html

Back
Topp