S.A

Hvordan går det med deg?
Jeg har veldig mye graviditetssymptomer. Jeg har brunlig utflod men ingen fersk blødning. Jeg tror jeg er mer heldig denne gangen men klarer ikke glede meg helt enda. Spent på tidlig tidlig ultralyd i uke 7, var først da de kunne se om hjertet banka så ikke vits før, men forsvinner symptomene tar jeg hcgx2 med en gang. Mulig jeg tar nr 1 til fredag uansett for skal ta blodprøver da.
Ville tatt hcg om jeg var deg <3. så har du svar innen et par dager. Føler så med deg. Dette er så uutholdelig. Påvirker en på alle mulige måter. Altoppslukende
 
Sitter å venter på telefon fra lege tok en test mellomtiden. Ukene har økt fra 2-3 uker (tatt torsdag morgen). Idag er den på 3+ til tross for blødninger siden lørdag.

Håper jeg bare har hormonelle blødninger. Men så fordømt lang tid legen skal ta for å informere om blodprøven. Tok en på fredag som skal sammenlignes med den jeg tok på tirsdag. Tør ikke håpe på at det er hormonelle blødninger før legen sier så.

Blir ihvertfall tidlig ultralyd på meg om legen sier jeg fortsatt er gravid.
 

Vedlegg

  • 20240627_130838.jpg
    20240627_130838.jpg
    1,2 MB · Visninger: 3
Sitter å venter på telefon fra lege tok en test mellomtiden. Ukene har økt fra 2-3 uker (tatt torsdag morgen). Idag er den på 3+ til tross for blødninger siden lørdag.

Håper jeg bare har hormonelle blødninger. Men så fordømt lang tid legen skal ta for å informere om blodprøven. Tok en på fredag som skal sammenlignes med den jeg tok på tirsdag. Tør ikke håpe på at det er hormonelle blødninger før legen sier så.

Blir ihvertfall tidlig ultralyd på meg om legen sier jeg fortsatt er gravid.
Du kan logge inn på Furst og se svar der
 
Back
Topp