S.A

Hvordan går det med deg?
Jeg har veldig mye graviditetssymptomer. Jeg har brunlig utflod men ingen fersk blødning. Jeg tror jeg er mer heldig denne gangen men klarer ikke glede meg helt enda. Spent på tidlig tidlig ultralyd i uke 7, var først da de kunne se om hjertet banka så ikke vits før, men forsvinner symptomene tar jeg hcgx2 med en gang. Mulig jeg tar nr 1 til fredag uansett for skal ta blodprøver da.
Ville tatt hcg om jeg var deg <3. så har du svar innen et par dager. Føler så med deg. Dette er så uutholdelig. Påvirker en på alle mulige måter. Altoppslukende

Sitter å venter på telefon fra lege tok en test mellomtiden. Ukene har økt fra 2-3 uker (tatt torsdag morgen). Idag er den på 3+ til tross for blødninger siden lørdag.

Håper jeg bare har hormonelle blødninger. Men så fordømt lang tid legen skal ta for å informere om blodprøven. Tok en på fredag som skal sammenlignes med den jeg tok på tirsdag. Tør ikke håpe på at det er hormonelle blødninger før legen sier så.

Blir ihvertfall tidlig ultralyd på meg om legen sier jeg fortsatt er gravid.

Vedlegg

• 20240627_130838.jpg
    20240627_130838.jpg
    1,2 MB · Visninger: 8
Sitter å venter på telefon fra lege tok en test mellomtiden. Ukene har økt fra 2-3 uker (tatt torsdag morgen). Idag er den på 3+ til tross for blødninger siden lørdag.

Håper jeg bare har hormonelle blødninger. Men så fordømt lang tid legen skal ta for å informere om blodprøven. Tok en på fredag som skal sammenlignes med den jeg tok på tirsdag. Tør ikke håpe på at det er hormonelle blødninger før legen sier så.

Blir ihvertfall tidlig ultralyd på meg om legen sier jeg fortsatt er gravid.
Du kan logge inn på Furst og se svar der

Jeg har veldig mye graviditetssymptomer. Jeg har brunlig utflod men ingen fersk blødning. Jeg tror jeg er mer heldig denne gangen men klarer ikke glede meg helt enda. Spent på tidlig tidlig ultralyd i uke 7, var først da de kunne se om hjertet banka så ikke vits før, men forsvinner symptomene tar jeg hcgx2 med en gang. Mulig jeg tar nr 1 til fredag uansett for skal ta blodprøver da.
Ville tatt hcg om jeg var deg <3. så har du svar innen et par dager. Føler så med deg. Dette er så uutholdelig. Påvirker en på alle mulige måter. Altoppslukende
Hvordan gikk det med deg? Jeg har hatt brun utflod i 5 dager nå og fikk det samme dag som tidlig ultralyd. Vi så hjertet slå og alt, men så er jeg bekymret for utfloden nå. Har ikke legetime før på tirsdag.

Det endte med SA for meg dessverre. Startet med brun utflod og gammelt blod i 2 dager før smertene og blødningen kom, da var det ingen tvil. Hadde kommet til uke 7.
Håper det går bra for deg! Brun utflod trenger ikke nødvendigvis å være sa relatert.

Det endte med SA for meg dessverre. Startet med brun utflod og gammelt blod i 2 dager før smertene og blødningen kom, da var det ingen tvil. Hadde kommet til uke 7.
Håper det går bra for deg! Brun utflod trenger ikke nødvendigvis å være sa relatert.
Åh! Det var trist å høre! Hvordan går det med deg? Masse lykke til videre :Heartred :Heartred

Å nei, så utrolig trist. Kjenner veldig med deg, vært igjennom det engang før. Det er veldig lite man kan si når noen går igjennom noe slikt.
Men ta masse vare på degselv i den nærmeste fremtiden :Heartpink :Heartpink

Så utrolig trist❤️ Ta godt vare på deg selv. Plutselig er du gravid igjen!

Jeg har hatt brun utflod i en uke nå, så bestilte ultralyd i morgen for å se.

Tusen takk alle sammen for støtte og omsorg. Jeg har vært gjennom dette to ganger før dessverre, og føler det har gått bedre så langt denne gangen. Tar en dag av gangen og tillater meg selv å være lei meg så lenge jeg må. Trøster meg med at jeg ble gravid direkte etter pille-slutt nå og jeg velger å glede meg til neste graviditet. Håper det skjer igjen raskt...
Håper virkelig alt går bra for deg S-H! :Heartbigred

Hvordan gikk det med deg? Jeg har hatt brun utflod i 5 dager nå og fikk det samme dag som tidlig ultralyd. Vi så hjertet slå og alt, men så er jeg bekymret for utfloden nå. Har ikke legetime før på tirsdag.
Heia :)
Jeg blødde kun den uka, og var på ultralyd på fredag. Da fant legen en 8 uker gammel bebi. (1,5 cm). Han fant også er hematom (en blodansamling) som kanskje vil blø ut eller tørke opp. Han mente at blødningen jeg hadde hatt var et hematom. Det er en viss risiko i å ha dette da den kan irritere livmora og dersom den begynner å blø kan bebi følge med. Jeg venter spent på ultralyd igjen i midten av august, håper hematomet er borte igjen da. :)

Kanskje du og har hatt en blodansamling?
Om man ser hjertet slå har man kommet forbi en milepæl sier de :)

Kanskje du og har hatt en blodansamling?
Om man ser hjertet slå har man kommet forbi en milepæl sier de :)

Dro faktisk å sjekket i dag og da var det som du sier blodansamling i livmoren som er helt ufarlig slik alt så ut nå, og alt var normalt ellers<3 men fy så skremmende. Hun sa at blødninger er veldig normalt, men at det alltid er lurt å sjekke. Så sa hun at så lenge ingenting endrer seg, så er ikke hun bekymret. Er 8+0 i morgen.

Heia :)
Jeg blødde kun den uka, og var på ultralyd på fredag. Da fant legen en 8 uker gammel bebi. (1,5 cm). Han fant også er hematom (en blodansamling) som kanskje vil blø ut eller tørke opp. Han mente at blødningen jeg hadde hatt var et hematom. Det er en viss risiko i å ha dette da den kan irritere livmora og dersom den begynner å blø kan bebi følge med. Jeg venter spent på ultralyd igjen i midten av august, håper hematomet er borte igjen da. :)
Så ikke denne! Men så godt å høre! Krysser fingrene for at alt går bra:) Hos meg sa hun ikke blodansamling, men at det var en liten blødning i livmoren og at det ikke er farlig. Så er spent. Høres nesten helt likt ut som hos meg! Skal også på ny ultralyd i august. Håper at alt går bra!

Lurer på om jeg har en SA nå.
Litt øm i magen, og litt lyst blod i utfloden. Ikke mye, men litt redd likevel.
UL i morgen.
Vet jeg har en væske ansamling som mest sannsynlig er et hematom, og knøttet var litt for liten forrige mandag.

Håper så veldig at det skal være hematomet som blør uten å ta med seg lille, men kan det stemme når blodet er frisk i fargen?

Lurer på om jeg har en SA nå.
Litt øm i magen, og litt lyst blod i utfloden. Ikke mye, men litt redd likevel.
UL i morgen.
Vet jeg har en væske ansamling som mest sannsynlig er et hematom, og knøttet var litt for liten forrige mandag.

Håper så veldig at det skal være hematomet som blør uten å ta med seg lille, men kan det stemme når blodet er frisk i fargen?
Dette vet jeg ingenting om. Håper noen andre kan gi noen gode svar. Krysser fingrene for at det bare er en vanlig blødning i svangerskap og at det går fint med lille :Heartred :Heartred Lykke til i morgen

Back
Topp