Søvnvansker!!!!

Pinnedyr

Betatt av forumet
Ikke sjangs om at jeg får til å sove, våknet kl 2, å har vært våken siden å skal opp om 30 min Kan det ha noe med graviditeten å gjøre tro? Hadde ikke dette problemet i de forrige svangerskapene, ikke i første trimester værtfall *holderpååbligal*

Ikke sjangs om at jeg får til å sove, våknet kl 2, å har vært våken siden å skal opp om 30 min Kan det ha noe med graviditeten å gjøre tro? Hadde ikke dette problemet i de forrige svangerskapene, ikke i første trimester værtfall *holderpååbligal*
Jeg har dager jeg kan sove hele natta og dager jeg er våken hele natta! :)

Sliter med samma greia!! Frustrerende... 1 time søvn på mandag og 3 timer søvn tirsdag. Heldigvis har jeg sovet godt i natt :) i 8 timer :)

Våknet kvart over 6 imorges uten noen som helst grunn til å måtte stå opp og fikk selvfølgelig ikke sove igjen. Meeeeeen, fikk sove en time i 12-tiden, og nå på ettermiddagen var jeg jammen helt utslått igjen så da ble det 1,5 time soving fra 5 og utover. :pUndelige kropp!!!

Sliter også med nattesøvn. Drømmer my rart å samboeren klager på at jeg bare ligger å snur meg hele natta.. Hehe så blir trøtt iløpet av dagen ja!

Back
Topp