søvnsliter

siri01

Elsker forumet
martine har nå 2 dager på rad ikke sovet mer enn maks 2 timer i løpet av en dag, fra kl 9 om morran til kl 11 på kvelden...hun får helt panikk når hun merker at hun sovner, verken gåtur, eller bilkjøring hjelper, har prøvd alt, ungen vil ikke sove på dagtid,og når ettermiddagen kommer så er hun grinete helt frem til kl 11 på kvelden, da har jeg sitti på sengekanten og "hoppet" sånn at hun bli bysset i søvn, hun  har aldri vært sånn før, flere som har dette problemet? eller no lignende?

oi dette ble langt[8D] håper på noen svar fordeom[;)]

Akkurat sånn har Sunniva vært i to-tre dager nå også.... Hun er blid og fornøyd så lenge hun får sitte på armen.... Men hun må jo bli utslitt, tenkte å nevne det til akunpunktøren min på mandag.... Hun kan sikkert stikke ei nål for det....[;)]

jeg håper det gir seg...men sier de ikke det at det meste tull og sånt forsvinner  ved 3mndr alderen da? hihi*håpehåpe*

uff får håpe det snur seg, det gjør det nok. Malin har dager hun sover lite og stresser med å få sove, men får det liksom ikke til. Andre dager sover hun heeeele dagen omtrent. Ja vi får krysse fingrer og tær på at etter 3 mnd så blir alt bedre hehe!! Da har vi bare 2 uker igjen JIPPI!!! Nei alt blir jo ikke bare plutselig bedre, men har hørt at skriketurene vil gi seg en del ihvertfall.

Vi hadde det sån noen uker.... men det har gått seg til nå, det var veldig slitsomt for oss begget to. håper det går over snart[:)]

i natt var martine en engel[:D] når hunendelig fikk sove igår da. hun sov ikke mer enn en time i hele går, så sovnet hun kl 11 i går kveld og sov til 04.30 i natt[:D] håper hun er inne i sine rutiner igjen[:)]

min lillegutt på snart 8 uker sover heller nesten ingenting!  han sovner av og til på dagen, å da sover han ikke mere enn 10 min - 30 min... sovner i 11 - 12 på kvelden, våkner ca hver 3 time.. å vil stå opp i 7 - 8 tiden !..
gleder meg til jeg kan begynne å legge han tidligere, men aner ikke hvordan jeg skal få det til, han er jo LYS våken hele kvelden !

Back
Topp