Søvnrapport

null

Forelsket i forumet
Kan rapportere en vellykket overgang til nye søvnrutiner her i huset!

tidligere har han sove to dupper på dagen og lagt seg ca 18.30 (fordi han var stuuuptrøtt). Problemet var bare at han våkna ca kl 20 og holdt det gående til 12-1 på natta, for så å våkne hver time for å skrike.

MEN nå har vi følgende rytme på gang:
  • stå opp ca kl 9 på mårran
  • første dupp 11 til 12
  • dupp nr 2 ca kl 14 til 15.30
  • siste runde i vogna fra 18 til 19 (blir som regel bare 45 min)
  • Grøt ca kl 20.30
  • Badetur, tran og tannpuss
  • Natt kl 21.00 :) I EGEN SENG
- Første natta tok det ca 40 min før han sovna i egen seng, og så var han våken 4 gang t kl 23, da tok han fullstendig kveld og sov til kl ti dagen etter UTEN oppvåkning i egen seng (haha får ikke sagt det nok).
- andre natta tok det 10 minutt før han sovna, og våkna en gang for å surke litt. Sov hele natta igjennom, våkna kl 9.
- tredje natta var vi på middag hos svigers (neeeida - han e jo så liten- det gjør jo ingen ting at han ikke e hjemme å sov enda DULLE DILLE DIKKIDIKK (helsikes.... svigermor...) ) Det resulterte i skriketull og sove inntil mammaen min og våkne 200ganger.
- fjerde natta: besøk hos oldeforeldre - lang biltur - tull med rutiner, resltat: 1 times hyyyylskrik, roe litt ned i stua, tilbake på soverommet sovna ca kl 23 - men sov heldigvis natta igjenom, våkna kl 9.
- femte natta: alle rutiner er holdt, leggetid kl 9 - tok 5 minutter å sovne i egen seng uten skrik å skrål. Foreløpig har han ikke vært våken:)

Puh, blei lange å sikkert litt uryddige saker det her. Poenget! ! det fungerer foreløpig veldig bra, sjøl om han e "lengre" våken har vi fått tilbake kveldan å natta! :) Anbefales å prøves for de som plages på samme måte som oss.

Så bra dere har funnet en måte for å forbedre dette på ;D Viktig med søvn både for liten og stor :)

Back
Topp