søvnprosjekt..

krogenbaby

Elsker forumet
årh.. så er kvelden her.
Kenny er bada, ny bleie, pysj og mat.

lagt i seng.. og DER begynner helvete !

får sutten, så tar det 5 minutter så er d gauling. lar han holde på litt.. så går vi inn hver vår gang, gir han sutten, lar han få tak, og så går vi ut.

om igjen, og om igjen.. lar han ikke HYYYLE liksom, for da får jeg aldri roa han igjen.

men guuud.. kom gjerne me forslag.. og oppmuntre meg til å være sterk ! ;)

VÆR STERK!!!!!!!

Leggerutiner er ikke gjort i en fei, tar gjerne litt tid å komme inn i en fin rytme, men det viktigste er at man ikke gir opp.

Fortsett slik dere gjør med å gå inn når han sutrer, gi sutten og gå ut igjen. Om det så kreves 4 timer i dag så GJØR det og så skal du se tiden går nedover. Men dere MÅ samarbeide om det og dere vil ha så mye igjen for det når Kenny har "skjønt" leggerutiner som nå blir laget[;)]

LYKKE TIL[:)]

åååh. takk.. :)

hihi! godt å høre sånt fra ei erfaren mor ;)

huff, ja. vi får bare holde på..

Hold on! Be strong! hehe

Du har jo fulgt en god oppskrift på hvordan kveldsrutinen deres er - den hadde jeg holdt fast på [:D]

Kan det være at du er litt for sen med å begynne? Her må jeg på slaget 6 begynne stelling, mating og legging - venter jeg et kvarter eller halvtime så blir snuppa akkurat som Kenny..

Når hun er overtrøtt og småsutrer så går jeg inn når hun mister smokken, holder den til hun har den, og går fort ut igjen -ingen snakking
Griner hun så stryker jeg på henne, eller dytter sengen frem og tilbake (er hjul på den) - slutter hun så går jeg fort ut
Hylgriner hun så tar jeg henne opp og vugger i armene, så fort hun slutter så er det rett i senga - i med smokken - og ut av rommet

Går det over 1 timer eller lengre med sutring/gråting så kan den lille bli sulten igjen - så en liten melkeskvett kan også hjelpe [:)]

Det er dette som funker her, håper det hjalp bittelitt [:)]

takk for råd :) mulig vi er litt sene, men han hyler ikke ikveld, i motsetning til andre kvelder !! :)
tror kanskje han sovner nå straks.. da har vi holdt på en time ikveld..!

ja, her en anna kveld så fikk han litt vann faktisk, når vi hadde holdt på en go stund. :)

huff, vi må være sterke!!!

ORIGINAL: Sooola

ÅÅÅ! Vær sterk, Krogen [:D]
Vi har også noen kvelder Malene er nokså sinna å ikke skal sove. Noe vi gjør etter vi har lagt ho er:
- Skrur ikke på lyset i det hele tatt om natta, kun når hun får mat. Men det er bare så vidt dimmet litt opp, så jeg ser hva jeg gjør.
- Snakker ikke til henne.
- Bytter ikke bleie med mindre hun har bæsja.
- Og er konsekvente på å IKKE ta henne opp når hun er lagt for natta [:)]
- Tidliger tulla vi henne stramt inn i ett helseteppe, og har rulla ett teppe som ligger rundt hodet og overkroppen i senga. De liker det trangt![:)]

Er vel ikke så veldig mye tips egentlig, gjelder vel mest på selve natta egentlig disse her [;)]

Men håper dere snart knekke koden [:D]

Masse masse lykke til fra oss [8D]

Ja, natta her er kjempegrei. er vel helst det å få lagt han!! hehe :D

La oppi ei dyna som jeg rulla sammen i den ene sida, og ett helseteppe i andre sida. så tror han ligger ganske trangt hvertfall :)

Er bare så sinnsykt gla for at han ikke har sånn overtrøtt hyling!!!! :D :D han er rolig, men mest sutring å smågrining hver gang han får spytta ut sutten..

TAKK :D

du skal se det går nedover hver kveld men noen kvelder ka være litt lange. jeg begynte med legge rutine i helga og brukte første gagen 1 time og andre dagen 30 min men 3 dag 1 1/2 time men i går og i dag 5-10 min. har bestemt ho skal legge seg når storebror legger seg både på dagen og kvelden å det har gått kjempe bra [;)]

du må bare være sterk, tenk hvor deilig det er når han legger seg og du får tid til deg selv og slappe av. nu ligger mine begge to å sover, la seg kl 19.30 og jeg får slappe av og sitte på nett, samboern er på jobb.

han virker ikke så interressert.. hmm..

men tror jeg må kjøpe en der han får kosa litt bedre ! (filla han har nå henger på ein bamse, og er litt liten kanskje.. han vil helst dytte tepper osv som han koser me helt oppi ansiktet..)

men han har heldigvis sovna nå da.. tok en time! jeg er så STOLT :D

ORIGINAL: Sooola

ORIGINAL: Frøgen

Har du prøvd kosefille til han?
Dennis koser som bare det han.. Hehe! Noen ganger er den bedre enn sutten til og med!

Vi har også kosefille[:D] Malene må ha noe over ansiktet når ho sover! Men fjerner det jo når ho har sovna, så ikke ho ligger å puster hele natta med ansiktet tildekket. Er jo ikke anbefalt av forskjellige folk, men gjør det likevel jeg! Er ho overtrøtt å fæl, så lukker ho øynene med en gang filla kommer over ansiktet [:)]

herlig! han her sovna jo faktisk me en (ren) gulpeklut over ansiktet her en kveld ;P

ORIGINAL: Barbro74

VÆR STERK!!!!!!!

Leggerutiner er ikke gjort i en fei, tar gjerne litt tid å komme inn i en fin rytme, men det viktigste er at man ikke gir opp.

Fortsett slik dere gjør med å gå inn når han sutrer, gi sutten og gå ut igjen. Om det så kreves 4 timer i dag så GJØR det og så skal du se tiden går nedover. Men dere MÅ samarbeide om det og dere vil ha så mye igjen for det når Kenny har "skjønt" leggerutiner som nå blir laget[;)]

LYKKE TIL[:)]

Back
Topp