Søvnproblemer?

Vårlilleskatt

Blir kjent med forumet
Sover sååå dårlig om nettene....våkner mange mange ganger og til og med når jeg sover så føles det ikke som om jeg sover men er i en døs..halvt våken halvt i søvn..

Er så slitsomt,..i natt sov jeg bare kanskje 3-4 timer..huff!

Har lest at det er kroppens måte å forberede seg på våkenetter osv. men trodde ikke at det ville begynne så snart..er bare 3 mnd på vei

Har dere noen tips? sliter noen av dere andre med det samme?

Er slik nå, og var slik sist. Det positive er at det forsvant i andre trimester, men det negative er at det kom igjen i tredje trimester. Da var det ikke enkelt å få seg søvn om natta!

Jeg sliter som bare det... Er sinnsykt slitsomt å gå på jobb da! Jeg var hos legen i dag å fikk resept på vallergan.. Det er ikke farlig i begynnelsen av svangerskapet, men skal ikke brukes i 3 trimester!

Jeg vil nok ikke bruke det hver dag! Men for å få sovet ordentlig noooen dager hvertfall! :D

Men et annet spørsmål til dere med det samme..orker ikke opprette ny tråd bare for å spørre!

Jeg kjøpte en sånn gravid-pakke som inneholdt alle nødvendige tilskudd i første trimester, blant annet folat osv. er 12 uker i morgen og lurer på om jeg skal slutte og ta de eller skal jeg fortsette til pakken er tom eller hva?..

Regner dere at dere begynner på andre trimester når dere er 12 eller 13 uker på vei ?

Kan ikke si jeg sliter med det, men jeg våkner flere ganger om natta når jeg skal snu meg..Kanskje derfor jeg er så trøtt om morran??[8D]

Jupp!! Samme her.
Sover ikke stort. Og er helt gåen derav alle timer i døgnet. Er jo helt fryktelig. Orker nada nix.
Oppe å tisser 4 ganger ca pr natt, evt våkner av kvalme, tett nese, eller at gubben snorker[:@] eller at lillegutt gråter. Merker jeg burde hatt mye mye mer søvn for tiden... Håper dette retter seg!!![&:]

Jeg sovner sent, ligger å snurrer som en trommel lenge.. [&:] Vokner stort sett en gang og må på do. Ellers vokner jeg hver dag mellom 6 og halv syv og er LYS VÅKEN.

ORIGINAL: Miss lilla m baby

jeg sover sånn opp og ned. men det er generelt ellers også.
men merker jeg våkner lettere. jeg har stort sett mareritt og lett deprisjon[&:] hater hormoner[:'(]

sånn har jeg det og!

Samme med meg. Våkner MANGE ganger hver natt.. [8|]

åh.. Da er det ikke bare meg.. Er så mye våken og oppe på do.. Og de gangene jeg sover godt så må jeg inn til snuppa;) Håper virkelig på å få sovet litt ordentlig snart.. Greit å få hvilt ut skikkelig før nattammingen starter.. Det syntes jeg var ganske slitsomt.. OG denne gangen blir det jo to;)

Back
Topp