Søvnproblemer

Orchidaceae

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen flere som har problemer med å få til å sove om nettene? Jeg har opplevd det de to siste nettene nå, selv om jeg er trøtt. Er 10+6 i dag.

Ja har slitt med å sovne. Urolige ben og sliter med å koble av. Sliter også med at jeg våkner lett.

Jeg har store problemer med søvn.. Våknet lett, tisser 1-2 ganger, og er generelt for varm. Vet ikke om symptomene forsterkes pga dårlig søvn.. Men føler meg utslitt, kvalm og emosjonell. Veldig slitsomt!
Glad sluttresultatet blir fantastisk :happy:

Ja, må tisse hele tiden og bena er urolige. Ikke klarer jeg og sovne, og når jeg omsider gjør det våkner jeg fort igjen. Håper det går over. Elsker å sove :arghh:

Ja, våkner mange ganger i løpet av natta. Ser på klokka å snur meg og snur meg. Vondt i bekken å rygg, kriblinger i bena. Gruer meg til å begynne å jobbe 50% neste uke. :wtf:

Ja, må tisse ørten ganger og veldig urolige bein. Det hjelper på beina å ligge på magen, men det begynner å bli ubehagelig nå

Ja.
Sliter med søvnen til vanlig også, så det er ikke noe ny opplevelse.
Ganske frustrerende!
Men hvis jeg ligger i senga i over en time, så står jeg opp. Lager en kopp te og leser.

Er faktisk sykmeldt pga problemer med søvn :hungover:

Det er mange her inne som har problemer med søvnen da ser det ut som. Det er litt artig å høre om det er andre som opplever samme tingene på veien :happy::Heartred

Jeg ligger å hører på lydbok. Da får hjernen slappet av så jeg sovner.

Jeg bruker å sovne lett og våkne lett. Sliter litt med at jeg bruker tid på å sovne igjen hvis jeg våkner om natta.

Jeg sovner ganske fort på kvelden, men våkner visst lett, og da må jeg tisse og drikke. På tide å kaste hundene ut av soverommet tror jeg, har våknet flere ganger i 4/5-tida i det siste pga dem, og så får jeg ikke sove igjen på noen timer.

Jeg ligger å hører på lydbok. Da får hjernen slappet av så jeg sovner.
Lydbok er ikke dumt nei!
Selv hører jeg på podcast hver kveld før jeg sovner. Setter på søvninnstilling 30 minutter, og sovner som regel før de 30 har gått. Våkner jeg opp på natta, setter jeg på pod igjen.

Har ikke sovet gjennom en hel natt på over 1 uke. Kroppen min er svak. Rastløse ben der ingenting av det jeg har prøvd hjelper. Forferdelige mareritt (Har aldri mareritt ellers) og 10 ganger opp for å tisse. :shy:

Ja. Jeg sliter med å sovne på kvelden og våkner mellom kl 3 og 5 hver eneste natt og bruker lang tid på å sovne igjen(Om jeg sovner igjen) Er 11+1 i dag.

Lydbok er ikke dumt nei!
Selv hører jeg på podcast hver kveld før jeg sovner. Setter på søvninnstilling 30 minutter, og sovner som regel før de 30 har gått. Våkner jeg opp på natta, setter jeg på pod igjen.
Det jeg gjør også.

Back
Topp