Søvnproblemer

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Er det bare jeg eller er det flere som sliter med søvnløse netter? Jeg ligger våken hele natten å får som regel ikke sove før sju.. har aldri vert så gale før. Er det noen som har tips? Er det noe som kan spises? Spør desperat etter tips her[emoji28] jeg drikker ikke kaffi eller noe slikt, har aldri brukt søvn tabletter. Er 6+0 idag.

Slet me det samme i starten. Men har blitt mye bedre. Men våkner fort av lyder å ligger ofte våken noen timer.
En halv banan 30min før du legg dæ er bra for den inneholder søvndyssend egenskaper. MEN en hel inneholder mye fruktsukker som igjen gjør deg våken.

Slet me det samme i starten. Men har blitt mye bedre. Men våkner fort av lyder å ligger ofte våken noen timer.
En halv banan 30min før du legg dæ er bra for den inneholder søvndyssend egenskaper. MEN en hel inneholder mye fruktsukker som igjen gjør deg våken.

Okei, takk! Da skal de prøves[emoji1374]

Slet også veldig med søvn de første ukene. Lå våken store deler av natta, men det gikk seg til etterhvert :)

Jeg har sovet godt om natten. Men ikke nå lenger. Nå våkner jeg av at jeg må tisse eller murring i magen. Er 8+5.

Jeg har sovet godt om natten. Men ikke nå lenger. Nå våkner jeg av at jeg må tisse eller murring i magen. Er 8+5.

Ikke noe gøy, er du våken lenge også da? Jeg kan ligge lys våken hele natten liksom.. skal prøve å sove på et rom for meg selv i natt, mannen snorker så fælt og kjenner meg mer irritabel på det nå en tidligere[emoji28]

Ikke noe gøy, er du våken lenge også da? Jeg kan ligge lys våken hele natten liksom.. skal prøve å sove på et rom for meg selv i natt, mannen snorker så fælt og kjenner meg mer irritabel på det nå en tidligere[emoji28]
Jeg sovner fort om kvelden. Men sliter med å sovne hvis jeg våkner pga mannen snorker. Så vet godt hvordan du har det, Møkka menn hehe [emoji48] da pleier jeg å legge meg i gjesterommet. Prioriterer søvn enn å ligge våken ved siden av han [emoji38] prøv gjesterommet i noen dager hvis dere har det, han bør ikke ta seg nær det. Det er viktig at du får den hvilen du trenger [emoji4]

Jeg sovner fort om kvelden. Men sliter med å sovne hvis jeg våkner pga mannen snorker. Så vet godt hvordan du har det, Møkka menn hehe [emoji48] da pleier jeg å legge meg i gjesterommet. Prioriterer søvn enn å ligge våken ved siden av han [emoji38] prøv gjesterommet i noen dager hvis dere har det, han bør ikke ta seg nær det. Det er viktig at du får den hvilen du trenger [emoji4]

Ja for får jo sove når han har kjørt på jobb, så håper det hjelper litt hvertfall[emoji1374] ligger å irriterer meg bare han puster nå for tiden så kan jo hende e er bare derfor jeg ikke får sove, at jeg må ha det heelt stilt[emoji23]

Ja for får jo sove når han har kjørt på jobb, så håper det hjelper litt hvertfall[emoji1374] ligger å irriterer meg bare han puster nå for tiden så kan jo hende e er bare derfor jeg ikke får sove, at jeg må ha det heelt stilt[emoji23]
Prøv ørepropper du får kjøpt på apoteket. Genialt. Men ikke kjøp de av voks, de suger! [emoji6]

Ja, grusom søvn de siste ukene. Sover sjeldent mer en 45-60 min før jeg våkner og enten må tisse eller bare ikkje får sove igjen på en god stund. Husker ikke sist jeg sov mer enn 2,5 i strekk og begynner å bli rimelig zombie

Slet veldig starten jeg også , ble fort varm og klam , viste ikke hvordan stilling jeg skulle sove..men nå sover jeg bra , våkner kun når jeg må på do..
men sliter litt med at jeg blir veldig varm om natta , men ellers sover jeg bra [emoji16] begynt å drikke ramløsa med fersk frukt oppi før jeg legger meg [emoji16]

Da lå man hær da. Vært våken i 45 min nå. Er jo HELT normalt å våkne etter 4 timer søvn for å ta en pause i nattesøvna liksom. Gubben er jo faktisk still å så kan jo ikke skylde på snorkinga hans. Bruker å vokne mye av den.

Da lå man hær da. Vært våken i 45 min nå. Er jo HELT normalt å våkne etter 4 timer søvn for å ta en pause i nattesøvna liksom. Gubben er jo faktisk still å så kan jo ikke skylde på snorkinga hans. Bruker å vokne mye av den.

Samme skjedde med meg i natt! Våknet kl. 04 og måtte tisse, så ble jeg liggende en times tid våken før jeg endelig sovna igjen :shifty: kjedelig!

Er mye trøtt. Men på natt sovner jeg 12-1, og sover til 5.30. Ligger våken over 1 time, så litt urolig søvn frem til jenta våkner rundt 7.30

Jeg har blitt det doven dyret, kan legge meg kl 21 og sover godt til klokken ringer ca 7. I dag sto sambo opp med jentene og jeg sov til kl 11. Så her er heldigvis ikke søvn noe problem

Brukte vell ca en time på å sovne i går kveld, så tror jeg at jeg sov i ca 3-4 timer så etter det låg jeg bare med øynene igjen i flere timer med et håp om å sovne igjen[emoji13]

Back
Topp