Søvnproblemer?

Hadde det sist uke jeg, men denne uken er det det eneste jeg har jort er å sove. Sovne kl 18 igår kveld på sofaen, våknet kl 02 og var våken i en time før jeg sov til kl 9 !!! Halleluja :D haha!
 
Har sovet så sykt dårlig, type våken en time midt på natta og våknet kjempe tidlig på morgenen.. hadde eksamen på tirsdag, og har sovet som en stein etterpå- tror jeg hadde helt sinnsyke eksamensnerver bare :) Puh..
 
Jeg våkner x antall ganger om natten, og er oppe veldig tidlig. Drømmer også de rareste drømmene!
 
Jeg er skikkelig urolig om natten. Våkner mye, men merker også at jeg vrir meg og snakker mye i søvne. Stakkars mannen som må høre på meg og som mister dynen sin nesten hver natt.
 
Sover godt enda, 'en hender jeg våkner en gang for å tisse. Har aldri hatt søvnproblemer... kan sovne hvor som helst :)
 
Sovner mellom 21-22 kvar kveld og våkner som regel en gang rundt 00 og så igjen rundt 02.30. Siste gang kan eg gjerne ligge våken til 04-05 før eg får sove igjen. Slitsomt!
 
Har hadd litt vanskeligheter med å sove, men er veldig av og på. I går sov jeg 1.5 t fra klokken 23 til 07 og var ikke trøtt i det hele tatt.
 
I natt sov jeg 10 timer. Barnevakt ❤
 
Sover noen timer fordelt på en dag, men ikke mer enn par-tre timer om gangen, så skulle gjerne ha sovet maaange timer i ett strekk! Zzz...
 
Jeg hadde skikkelig innsovningsproblemer i forrige svangerskap. Lå våken til langt på natt, utrolig slitsomt.. Har ikke begynt helt enda, selv om jeg ikke sovner like lett som jeg pleier. Det passer i såfall veldig dårlig nå, ettersom vi har en liten tass på 15mnd som er morgenfugl :/
 
Vekslende. Noen ganger sovner jeg lett, andre ganger tar det lang tid før jeg sovner. Noen ganger våkner jeg på natta eller tidlig morgen og blir liggende våken.
Andre ganger sover jeg godt natta gjennom. Og uansett er jeg stadig trøtt på dagen.
 
Denne beskrev meg godt.. Er stuuuptrøtt.. Men våkner typ kl 5 på morran, uavhengig om jeg skal på skolen eller ikke.. Utrolig frustrerende, og blir så sabla trøtt om kvelden typ kl 20 :p
 
Hei :) er akkurat sånn til meg også .. nå er klokka 04.26 å vært våken en stund :) sovnet m en gang på kvelden , men våktner hver natt og ligger i ca 2 timer :)
 
Legger meg plutselig supertidlig, og som i skrivende stund så våkner jeg plutselig 05.00 på natta. Sovner litt igjen og er meget klar for å gripe dagen lenge før klokka ringer. Jeg er typen som slumrer med alarmen til gangs, men ikke nå.. hehe :)
 
Last edited:
Supertrøtt på kveldene da, som kompensasjon for lite søvn fra 03 og utover sikkert. Fikk helt sjokk da jeg la meg og så at klokken var 2015..... jeg som bruker å sitte oppe til 00-01
 
Beklager for massiv syting! Men kjenner jeg blir gal....har blitt så lite søvn i det siste. Våkner flere ganger om natten og får ikke sove...i tillegg har poden vært mye våken på natt. Får jo ikke tatt igjen flere timers søvn men en kort lur om dagen heller. Samboeren har tatt han på natt de siste dagene men når jeg først våkner så hjelper det lite. Får ikke "sovet ut" på morgen heller, ligger bare lys våken. Jobber 75% turnus nå og heldig er det, hadde ikke gått med 100. vært våken siden 02 og ligger bare å venter på at jeg skal stå opp med poden på morgenen. Kan hende jeg sovner igjen men liten trøst når jeg våkne like fort. Man blir jo helt gal!!! Haha *veltersegiselvmedlidenhet"
 
Fikk ikke sove før etter halv fire inatt. Slitsomt.
 
Jeg hadde det også slik i starten, men fra ca uke 6,5-7 ga det seg og jeg sover hele natten igjen. Sover imidlertid mer på ettermiddag og tidlig kveld da:/:)
 
Back
Topp