Søvnproblemer

LykkeligRose

Glad i forumet
Har hatt litt søvnproblemer gjennom graviditeten så langt men nå har det blitt et skikkelig kjipt mønster.

Våkner i 3-4 tiden hvor jeg må tisse. Går på do, og når jeg legger meg etterpå finnes jeg ikke søvnig. Sliten ja, men får ikke sove. Blir liggende til 6-7 tiden og mannen står opp for å dra på jobb, da får jeg sovet noen timer før det blir for mye bråk ute (bygging utenfor)

Noen fler som har det slik? Tips til hvordan jeg kan få sove??

Har desverre ikke noe tips og komme med. Eg føler at eg sover hele døgnet nå for tiden. Heldigvis er eg en person som får sove uansett hvor våken eg e :)

Dessverre ingen råd, men kanskje er det en trøst at vi er flere som sover for lite?:-p

Sliter med å sove her også, men her er det fordi ungene er så urolige om natta (1åringen hyler et par ganger i løpet av natta og påstår det er morgen i 5tiden, mens eldstemann sliter med hoste akkurat nå) og når jeg blir vekt kommer kvalmen for fullt og så blir jeg liggende lenge før jeg sovner igjen, og da er jo en av dem våkne igjen......

Samme utfordring her. Kan være trøtt på kvelden, men ligger alt for mye våken på natta. Føler ikke det er fordi tankene kverner heller!

Har hatt litt søvnproblemer gjennom graviditeten så langt men nå har det blitt et skikkelig kjipt mønster.

Våkner i 3-4 tiden hvor jeg må tisse. Går på do, og når jeg legger meg etterpå finnes jeg ikke søvnig. Sliten ja, men får ikke sove. Blir liggende til 6-7 tiden og mannen står opp for å dra på jobb, da får jeg sovet noen timer før det blir for mye bråk ute (bygging utenfor)

Noen fler som har det slik? Tips til hvordan jeg kan få sove??
Det hørtes veldig kjent ut! Jeg må opp 3-5 ganger for å tisse i løpet av natta og får ofte ikke sove igjen etter at jeg har vært på do i 4-5 tida. Ligger og venter på at samboer skal stå opp og dra på jobb. Hender at jeg kanskje får sove et par timer fra kl. 8 dersom jeg har fri fra jobb, men våkner av borrelyder da naboen driver og pusser opp kjøkkenet :banghead: Har dessverre ikke noe godt råd kanskje bortsett fra å prøve å tenke at du skal ligge og slappe av i senga så hender det at du klarer å sovne igjen...

Back
Topp