Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke sove uten gravidputen min mellom bena og fremfor magen. Prøvd det?Sover fortsatt elendig hver natt
I går var jeg desperat etter noe som kunne hjelpe, så jeg kjøpte en comfort u pute. Prøvde den for første gang i natt uten stort hell. Hun i butikken sa at jeg kanskje trengte litt tid på å venne meg til den, så jeg gir ikke opp ennå. Synes den var litt hard...
Jeg også har et punkt litt oppe på ryggen, på siden, ved ribbena liksom... Er sååå vondt.Får ikke sove jeg heller. Verker i bena. Varmeflaske på ryggen, er et punkt som bare ikke gir seg. Må vell regne med litt nå som det nærmer seg termin.
Ja, jeg hadde den mellom beina og inntil magen. Hvilken gravidpute bruker du? Kanskje jeg liker min bedre hvis jeg bruker vanlig hodepute og kun tar "u-puta" mellom beina?Jeg får ikke sove uten gravidputen min mellom bena og fremfor magen. Prøvd det?
Jeg har den mellom bena og inntill magen slik at den stopper ved skuldra. Så selvfølgelig vanlig hodeputeJa, jeg hadde den mellom beina og inntil magen. Hvilken gravidpute bruker du? Kanskje jeg liker min bedre hvis jeg bruker vanlig hodepute og kun tar "u-puta" mellom beina?
Har du samme type som meg? Har du i så fall snudd den slik at "u'en" ligger mellom beina?Jeg har den mellom bena og inntill magen slik at den stopper ved skuldra. Så selvfølgelig vanlig hodepute
Kjøpte min på barnas hus
Min ligner denneJeg har altså en sånn:
Ok, den så god ut.
Er sånn ca der jeg kjenner det og. På venstre side. Er ordentlig irriterende, nesten så jeg lurer på om det kan være en betent muskel. Vurderer å ta en tur til gravid massør og få løst den opp. Har vært slik i ca 3 mnd nå.Jeg også har et punkt litt oppe på ryggen, på siden, ved ribbena liksom... Er sååå vondt.
Ja, skulle jo bare mangle at vi ikke kjenner noe nå, med flerfoldige ekstra kilo å dra på og en sliten kropp.
Oj, sopass ja. Så ille er det ikke her, tror det er mer pga babyen trykker på akkurat et sted.Er sånn ca der jeg kjenner det og. På venstre side. Er ordentlig irriterende, nesten så jeg lurer på om det kan være en betent muskel. Vurderer å ta en tur til gravid massør og få løst den opp. Har vært slik i ca 3 mnd nå.
Jeg også har et punkt litt oppe på ryggen, på siden, ved ribbena liksom... Er sååå vondt.
Ja, skulle jo bare mangle at vi ikke kjenner noe nå, med flerfoldige ekstra kilo å dra på og en sliten kropp.
Sånn er det her og. Den nye puta hjalp kanskje litt, men jeg må nok eksperimentere litt mer med ulike stillinger. Jeg ble ikke sykemeldt en dag for tidlig, fungerer dårlig på dagene nå, så veldig godt å kunne hvile litt på dagtid. Faktisk sover jeg så dårlig at jeg tror jeg kommer til å få mer søvn med nyfødt!Sover maks 1 time om gangen, og bruker laaang tid på å sovne igjen. Sånn sett glad for at jeg slipper å dra på jobb på dagtid. Hadde ikke hatt energi til det..
Sånn er det her og. Den nye puta hjalp kanskje litt, men jeg må nok eksperimentere litt mer med ulike stillinger. Jeg ble ikke sykemeldt en dag for tidlig, fungerer dårlig på dagene nå, så veldig godt å kunne hvile litt på dagtid. Faktisk sover jeg så dårlig at jeg tror jeg kommer til å få mer søvn med nyfødt!
Er det vondt samme hvilken stilling du ligger i? Håper du får hjelp neste uke!Har en ekstra dyne i senga, mrn har den nerven i ryggen som "pulserer" uansett hvordan jeg liggerSkal til fysio og akupunktur neste uke, håper å få fikset det da..
Er det vondt samme hvilken stilling du ligger i? Håper du får hjelp neste uke!