søvnproblemer

kroll

Blir kjent med forumet
Flere som plages med å sove? Våkner mellom 4 og 6 å får ikke sove mer... utrolig slitsomt!

Søvn? Hva er det ? :-p

Sover best etter at ungene har gått i barnehagen på morgen :-)

Og kansje noen timer før kl 4

Søvn ja, hva er det?
I natt har jeg utrolig nok sovet en del - og helt nå til kl 8

Vanligvis våkner jeg i 4-5 tiden. I går sto jeg opp kl 5

Stygt å si at det er bra det ikke er bare meg, men godt å vite at jeg ikke er alene :p
Sto opp hall 5 i går jeg, ble en laaang dag..

har hatt søvnvansker siden november :( begynner bli veldig sliten nå..

Våkna kl 00 i natt. Våken til kl 03.

Våkner mellom 2-6 ganger på en natt for sove igjen men forblir trøtt..

Søvn er det vanskelig med for tiden. Våkner mye og dårlig kvalitet. Er vel sånn det er på slutten. Ikke noe godt å legge seg.

La meg kl 23 i går. Sovna vel rundt kl 3 i natt og sov delvis til kl 8. Sto opp og sov 1,5 time på dagen. Stup trøtt og sliten ...

Våknet rett før 7 av at jeg høre mannens mobil vibrere. (Sover på hvert vårt rom for tida, slik at begge fr sovet godt om natta.)

Han våkner ikke av alarmen, men d gjør jeg.. Håper jeg sovner igjen snart.

Våkner en del om natten, enten av meg selv eller av ettåringen min. Og får kun tatt en lur i løpet av dagen.

Du er ikke alene! Nå har jeg heldigvis fått sove godt den siste uken, men pleier å våkne mange ganger i løpet av natten, og har ikke sjangs til å sove etter samboer har dratt på jobb. Jeg klarer ikke "powernaps", så er passe sløv utover ettermiddagen :p

Slitet med å bli "søvnig" om kvelden, så klokken kan bli mange før jeg får til å sove, til tross for att jeg ligger i senga :-P får sove i "omganger" på ca 30- 60 minutt før bekkenet er helt herpa og lysken verker :-P å sånn ligger jeg ut natta :-P å kan ta laaang tid før jeg sovner igjen o_O men heldig som jeg er så klarer jeg å skvise inn en time eller to på dagen :-D

Jeg plages litt med ryggsmerter. Har invitert i en gravidpute. Den angrer jeg ikke en smule på☺️ Startet med en vanlig hodepute mellom beina, men den dyttet jeg alltid bort i søvne.

Back
Topp