Jeg kan jo kanskje presentere meg litt først - kom på at jeg ikke har sagt hei, bare flyttet direkte inn fra FS, uhøflig av meg..
Jeg fikk positiv digital på tirsdag, og er i dag 4+2 (dette kommer til å gå saaakte kjenner jeg allerede
) Så til det jeg lurer på.. Er det andre som sliter med nattessøvnen allerede, og har noen gode tips til hva som hjelper? Jeg pleier å sovne veldig fort til vanlig, men nå ligger jeg våken i minst 1 time før jeg sovner, den værste natten i 4 timer.. Sliter også noen netter med å sovne etter å ha vært på toalettet - lå våken fra 4 til 6 i natt, bah... Jeg er klar over at det er hormonene som kan gjøre dette, men har hatt det i over 1 uke nå allerede, så tenker bare at om jeg kan gjøre noe for å hjelpe skal det jammen prøves
Å drikke mindre på kveldstid har jeg fått tips om, men jeg er så ekstreeeemt tørst, så det klarer jeg bare ikke, jeg våkner allerede om nettene for jeg er så tørst! Er mett når jeg legger meg, men ikke sånn at jeg nettopp har spist altså.. Sliter med veldig kalde ben, og sovner ikke før de er varme, så går alltid med ullsokker uten at det hjelper noe særlig, og i dag skal jeg ut å gå en lengre tur for å se om det kan hjelpe i kveld
Noen som har flere gode tips?
Å drikke mindre på kveldstid har jeg fått tips om, men jeg er så ekstreeeemt tørst, så det klarer jeg bare ikke, jeg våkner allerede om nettene for jeg er så tørst! Er mett når jeg legger meg, men ikke sånn at jeg nettopp har spist altså.. Sliter med veldig kalde ben, og sovner ikke før de er varme, så går alltid med ullsokker uten at det hjelper noe særlig, og i dag skal jeg ut å gå en lengre tur for å se om det kan hjelpe i kveld