Søvnproblemer?

Trin

Forumet er livet
Leser at det er så mange her som sliter med søvnen.
Når dukker det opp? Sover fortsatt godt og gjerne hele natten uten tissepauser og annet tøys,
men det varer kanskje ikke så mye lenger eller?

uff, da er du heldig.. jeg har slitt med dårlig nattesavøn sikkert i 1 måned nå...slitsomt..

Kjempe heldig er du! Jeg har slitt i over et 1/2 år jeg.... Kan være du er så heldig å få sove godt resten av sv.skapet også du

jeg oxo..[:'(] det verker så j*vli i bekkenet og i underlivet nå, at søvnen blir veldig oppstykket ja,,,pluss at jeg plutselig flyr mere på do på natta,det begynte for bare en uke siden! må ligge med en pute mellom bena på natta og på soffan ellers, det hjelper værtfall litt på verkinga..[&:] og isjas-nerva i ryggen har plutselig blitt sinnsyk vond...klarer så vidt å stå på bena,eller gå... oki det var dagens syting, godt det ikke er lenge igjen nå! lengter etter å få se lille engelen....

ja da er du heldig! her er det opp på do sånn ca. hver 2 time.
våkner også hver gang jeg må snu meg pga at det strekker litt i magen, men jeg har det nok lettere enn mange andre alikevel.

signerer denne jeg

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Kjempe heldig er du! Jeg har slitt i over et 1/2 år jeg.... Kan være du er så heldig å få sove godt resten av sv.skapet også du

søvnen har fått litt juling den siste mnd. slitsomt, men overlevelig siden eg ikkje har det travelt om morningen. kan sove lengre viss natta har vore dårlig[:D]
forresten, småen klemme på lungene og eg må ha pute under kneet eller magen, alt etter ka som det strekker mest i. og då er eg jo våken for kvar gong eg snur meg..[8|] er jo ikkje sikkert at du vil få dette i det heile tatt, men eg anbefale å nyyyte god nattesøvn så lenge som mulig!! det gjorde eg.[;)]

Har ikke fått søvnproblemer jeg heller...jeg sover så godt så...[:D] hender jeg våkner innimellom av forskjellige årsaker, men jeg sovner hvertfall med en gang igjen [:)]

Jeg har slitt i flere mnd! Men noe av det er psykisk regner jeg med, i og med at jeg grubler, tenker og bekymrer meg mye!! Både med det å bli ferdig med oppussing og det at vi skal bli foreldre hehe[:D][:D][:D]

Du er heldig. Jeg går på do 4-5 ganger i løpet av natta. Og det har jeg gjort siden jeg ble gravid.

Da er jeg tydeligvis heldig. Sover som oftest helt til 6-7 om morgenen, før jeg må en tur på tisser´n. Og da våkner lillegutt..., men det er ikke noe problem. Dersom jeg ikke trenger å stå opp for å dra på skolen eller jm, legger jeg meg og jeg sover så fort hodet mitt når puta (som oftest).

Back
Topp