Søvnproblemer allerede??! :-O

Rips

Forelsket i forumet
Husker fra forrige svangerskap at leggetid var 20.00 hver kveld hele svangerskapet. Og jammen holder jeg på å sovne når klokka nærmer seg åtte denne gangen også. Forskjellen fra nå og da er at jeg nå plutselig våkner midt på natta og får ikke sove mer. Nå er klokka 03.52 og jeg er lys våken [emoji23] Fler som sliter med det samme??
 
Jeg har pleid å sove til rundt 9-10 om jeg har fri. I det siste har jeg våknet SEINEST 7 hver dag
 
Merkelig.. man burde jo trenge MER søvn, ikke mindre :p
 
Merkelig.. man burde jo trenge MER søvn, ikke mindre :p

Ja! Er helt kaputt når klokka nærmer seg åtte. Har hund, så bør holde meg våken for å få luftet han i ti-tiden før senga. Klarte det igår. Haha
 
Jeg er sliten og trøtt hele dagen, men når jeg endelig legger meg får jeg slags uro i kroppen og ligger bare å vrir meg. Sovner til slutt, men våkner tidlig. Alltid sovet til 9-10 i helgene. Idag våknet jeg halv seks og bare ligget å slumret og vridd meg i sengen siden.
 
Jeg våknet også før,men nå har jeg begynt å spise et måltid med mye smør, ost og yoghurt før jeg legger meg og så sprayer jeg magnesiumolje på kroppen 1 time før jeg legger meg, så våkner jeg ikke lenger på natta ☺
 
Jeg er sliten og trøtt hele dagen, men når jeg endelig legger meg får jeg slags uro i kroppen og ligger bare å vrir meg. Sovner til slutt, men våkner tidlig. Alltid sovet til 9-10 i helgene. Idag våknet jeg halv seks og bare ligget å slumret og vridd meg i sengen siden.

Sånn har jeg det også! Veldig slitsomt
 
Jeg sovner tidlig og sover helt til lillemann våkner mellom 5 og 6 [emoji85] jeg kunne nok sovet hele døgnet om jeg har hatt mulighet, er såååå trøtt!!!
 
Helt i starten våknet jeg hver natt og lå lys våken i over en time før jeg sovnet igjen.

Nå er jeg stuptrøtt ved kl 21 og våkner en plass mellom 06-07. Noen ganger før også.. såååå irriterende, spesielt på dager man kan sove lenger[emoji28]
 
Jeg våknet også før,men nå har jeg begynt å spise et måltid med mye smør, ost og yoghurt før jeg legger meg og så sprayer jeg magnesiumolje på kroppen 1 time før jeg legger meg, så våkner jeg ikke lenger på natta [emoji5]
Så jeg kan bruke magnesiumolje selv om jeg er gravid altså? Min ble tom for en stund siden, men da skal jeg ordne meg med en ny en på mandag :-D
 
Så jeg kan bruke magnesiumolje selv om jeg er gravid altså? Min ble tom for en stund siden, men da skal jeg ordne meg med en ny en på mandag :-D
Magnesium er veldig viktig i svangerskapet, magnesium og salt hindrer svangerskapsforgiftning. ☺jeg tar saltshot (salt uten antiklumpmiddel) hver dag ☺
 
Jeg er i Duracellmodus og trenger mindre søvn enn før. Kan ikke huske sist jeg våknet pigg, men etter at jeg tisset to streker holder det med 6 timer. Vanligvis har jeg trengt minst 8..
 
Sliter også med søvn:p blæ
 
Jeg blir trøtt og legger meg litt tidligere nå, men våkner mye tidligere. Merker det mest på helg!
Klarer LETT å sove til 10-11. Men i dag var jeg plingvåken på 8! :) egentlig litt godt!

Tar faktisk magnesium tilskudd, men det er mer pga noe annet. men fint å vite det er bra for svangerskapet også :)
 
Magnesium er veldig viktig i svangerskapet, magnesium og salt hindrer svangerskapsforgiftning. [emoji5]jeg tar saltshot (salt uten antiklumpmiddel) hver dag [emoji5]
At salt hindrer svangerskapsforgiftning kan jeg ikke helt skjønne? Hvor har du hørt det? Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang og fikk beskjed om å være veldig forsiktig med salt fordi salt er med på å øke blodtrykket.. [emoji50] har du også hatt, siden du nevner akkurat dette? :)
 
At salt hindrer svangerskapsforgiftning kan jeg ikke helt skjønne? Hvor har du hørt det? Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang og fikk beskjed om å være veldig forsiktig med salt fordi salt er med på å øke blodtrykket.. [emoji50] har du også hatt, siden du nevner akkurat dette? :)
Jeg har lest ernæring i noen år,:pompus: jeg var veldig dårlig i mange år til jeg fant ut at jeg trengte å spise næringstett og ren mat. Jeg har ikke hatt svangerskapsforgiftning selv, men en i familien hadde det. Om du vil lese mer om dette så kan du lese her: http://tradisjonskost.blogspot.no/2017/03/magnesiums-oppgaver-i-kroppen-og.html
Og ja det er riktig at salt med antiklumpmiddel gir økt blodtrykk, men det gjør ikke salt uten antiklumpmiddel :):)
 
Jeg er svintrøtt hele dagen..Liksom overtrøtt, men med unger her i huset får jeg ikke sovet noe særlig:yuck: Trøtt om kvelden, men igjenn kan jeg ikke legge meg før ungene. Våkner rundt 5-6 hver dag..Kjempekjipt:wacky: Håper det blir bedre...
 
Back
Topp