Søvnmønster

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg er 25+0 og den lille begynner å bli stor og bevegelsene markante. I følge jordmor har han fått et søvnmønster og sannsynligheten er stor for at han kommer til å fortsette med dette mønsteret etter fødsel. Derimot synes jeg nesten at han aldri sover. Kommer vi til å få en liten som sover 15-30 min av gangen bare?! :-O Han er aktiv mer eller mindre hele dagen, med unntak av korte stunder. I går kjente jeg han nesten konstant fra 15.45 til 18.45 og deretter 18.30 til jeg sovnet rundt 22.30. På natten derimot kjenner jeg ikke så mye, så forhåpentligvis blir han en som sover natten igjennom! Kan jo være jeg sover meg igjennom sparker, men når jeg er oppe og tisser er det rolig i magen i hvert fall. Og så våkner han igjen mellom 6-7. Hvordan er det for dere andre?!

Jeg har hørt at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom våketid i magen og spedbarnstiden :) i så fall får jeg en kjeeeemperolig baby som sover/er rolig minst 22 timer i døgnet ;)

Kjenne lite til han på dagen, men da er jeg jo i bevegelse så dysser han vel i søvn ;) mye action på kveld natt når jeg er rolig. Blir vel lik storebror da som måtte konstant vugges for å kunne sove :o

Håper ikke det har en sammenheng:wideyed:, her er det sirkus i magen døgne rundt, har ikke tellt sparkene for der hadde vært en fulltidsjobb!! tror hun sover når jeg sover da men vist jeg snur meg, hoster,eller går på do jaa da er det fullrulle igjen :D

Håper ikke det har en sammenheng:wideyed:, her er det sirkus i magen døgne rundt, har ikke tellt sparkene for der hadde vært en fulltidsjobb!! tror hun sover når jeg sover da men vist jeg snur meg, hoster,eller går på do jaa da er det fullrulle igjen :D

Samme her :)

Ja får håpe de blir lette å "forme" når de kommer ut, haha ;) men det vet jeg jo at de styrer helt selv, men for min del er det fint om han sover hele natten som nå og er våken på dagen :P

Kjenne lite til han på dagen, men da er jeg jo i bevegelse så dysser han vel i søvn ;) mye action på kveld natt når jeg er rolig. Blir vel lik storebror da som måtte konstant vugges for å kunne sove :o
Samme her. Var slik med storesøster også, og hun holdt på søvnrutinen også når hun kom ut. Var et skikkelig nattmenneske zzzz

Back
Topp