Søvnlyder...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Siden dette er min første, så har jeg absolutt ikke vært forberedt på lyder hun lager i søvneo_O Er det flere som har en liten som grynter, gråter, hikster, hyperventilerer, hyler og "bjeffer" i søvne?:o Er dette normalt?!

Ja, det er normalt. Masse lyder her også. Husker det fra mine to forrige at de også laget mye lyder. Litt "pipelyder" når han trekker pusten, hyperventilering, grynting og hiksting o.l. Uvant å høre disse lydene igjen, så hadde problemer å sove de første nettene ;) Synes det er bedre han lager litt lyd på natten enn å være helt stille, så slipper jeg å sjekke etter pusten hans hele tiden :o

Det kommer masse rare lyder fra vugga her og :) Husker det fra forrige og. Er enig med Minti at det er bedre det kommer lyd enn ingen lyd. Det hender lille er helt stille. Da må jeg enten lyse på han med mobilen for å se at han puster, eller kile han i nakken for å få han til å bevege på seg. Nervene blir tynnslitte i mammaverden.

Jepp, tror det er første gang (er nr 3) at jeg klarer å sovne med noe av gryntingen pågående. Mye lyder på de, spesielt halvtimen før de våkner:laughing021

Enormt mange rare lyder som kommer fra den lille kroppen :D om nettene klarer jeg nå å skille ut hva som er sovelyder og hva som kommer før jeg er sulten NÅ lyden :p nå som frøkna er forkjølet er det enda mer lyder, og kjenner jeg ligger litt mer på "vakt" livredd for at hun skal sette slim fast i hals og lignende!

Det kommer masse rare lyder fra vugga her og :) Husker det fra forrige og. Er enig med Minti at det er bedre det kommer lyd enn ingen lyd. Det hender lille er helt stille. Da må jeg enten lyse på han med mobilen for å se at han puster, eller kile han i nakken for å få han til å bevege på seg. Nervene blir tynnslitte i mammaverden.
Hahaha...gjør det samme her...lyser med mobilen eller pirker borti:p

Back
Topp