Søvnløse netter

LSførstegangs

Glad i forumet
Beina kribler, får ikke sove! :-o var våken i natt også, fra 2 til halv 7:-P
Er det normalt at det blir sånn hvert natt siste tiden? Er i uke 28... |-O

Jepp, svært vanlig med lite søvn i tredje trimester... Jeg sover minimalt jeg og!

Hadde det sånn i første trimester og har merka at det kommer mer og mer tilbake nå ja. Jeg sover, men jeg sover dårlig. Smpvåkner hele tida pga har urolige bein, kynnere, vondt i bekkenet, halsbrann, må tisse osv! Er og i uke 28.

Har noen netter der jeg sover kjempedårlig, men stort sett sover jeg godt. Våkner hver gang jeg snur meg da, men det har jeg gjort lenge:P sikkert greit å bli vandt til, for det var heavy å begynne å opp om nettene med baby husker jeg:p hehe.

Hadde det sånn i første trimester og har merka at det kommer mer og mer tilbake nå ja. Jeg sover, men jeg sover dårlig. Smpvåkner hele tida pga har urolige bein, kynnere, vondt i bekkenet, halsbrann, må tisse osv! Er og i uke 28.
Jeg og må tisse hele forb. tiden. Hver time hvis eg ikke sover og hver halvannen hvis eg får sove :-/
Og bekkenet gjør vondt hver gang eg leiter etter en behagelig sovestilling :-o

Prøvd magnesium? :)

Sover fremdeles greit, men for lite. Telleren viser snitt på 5-6 timer :O

Samme her, lite søvn og mye plager! Skifter stilling hundre ganger, må tisse, halsbrann, vondt bekken, urolige bein..... Blæ!

Mye våken jeg også. Minst 2 perioder. Vondt å ligge så blir liggende urolig og må opp å tisse.

Sover dårlig her også! Tror jeg fikk 4 timer denne natten, ikke sammenhengene vel og merke. I tillegg til de vanlige gravidplagene som bekken, tissing, mange tanker og kramper i beina, så har jeg en liten gutt som gjerne vil ligge på tvers i senga og helst over meg hele natten! Håper virkelig han lærer å sove alene i egen seng til lillebror kommer:).

Våkner alltid etter fire timer, jeg, helt siden opp-og-tisse-perioden I første trimester. Sånn har det vært gjennom tidligere svangerskap også, og i ammeperioden. Sukk.

Sover godt jeg, men har en våkeperiode tiidlig på morningen. Vært kvalm de siste dagene så jeg er veldig sliten hele tiden. Kan godt sove 12 timer i døgnet jeg...

Back
Topp