Søvnløse netter!

Uheldigvis ja :/ ligger å snur og vender på meg til ingen nytte! Å må på do tidlig om morgenen å får ikke sove igjen da heller :( savner søvnen min!!

Uheldigvis ja :/ ligger å snur og vender på meg til ingen nytte! Å må på do tidlig om morgenen å får ikke sove igjen da heller :( savner søvnen min!!
Slik er det her også..:( Sovner sent om natta og er vaken tidlig når samboeren skal på jobb.. Savner virkelig søvnen min når jeg jobber som nattevakt i tillegg..! Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Ja :( det er ett snu prosjekt uten like når jeg skal snu meg. I tillegg så må jeg plutselig tisse i en stilling , mens det verker verre Iden andre..

Det er vel en del av forberedelsene til at vi skal få baby i hus som virkelig kan forstyrre nattesøvnen.;)
Jeg får til å sove, men begynner å bli veldig ubehagelig å ligge for lenge i samme stilling og tungt å snu på seg.:) også våkner jeg grytidlig å må på do.:) også er det opp kl 7 for å komme seg på jobb.:p
Dere har vel hørt at mammaer blir som superwoman tilslutt. De kan alt og fikser alt. Hehe :)

Det er vel en del av forberedelsene til at vi skal få baby i hus som virkelig kan forstyrre nattesøvnen.;)
Jeg får til å sove, men begynner å bli veldig ubehagelig å ligge for lenge i samme stilling og tungt å snu på seg.:) også våkner jeg grytidlig å må på do.:) også er det opp kl 7 for å komme seg på jobb.:p
Dere har vel hørt at mammaer blir som superwoman tilslutt. De kan alt og fikser alt. Hehe :)
Hehe, føler meg allerede som superwoman som klarer å fungere bra med tanke på at jeg har lite søvn om nettene..! :D

Er litt redd for det motsatte jeg da.. sover som en stein - usikker på om jeg kommer til å klare å holde meg våken når den lille kommer :/

Er litt redd for det motsatte jeg da.. sover som en stein - usikker på om jeg kommer til å klare å holde meg våken når den lille kommer :/
De har en sånn ganske høy skingrende innebygd alarm som går av når de trenger mamma. Tviler på du klarer å sove gjennom det.:p