Søvnløse netter!

Uheldigvis ja :/ ligger å snur og vender på meg til ingen nytte! Å må på do tidlig om morgenen å får ikke sove igjen da heller :( savner søvnen min!!

Uheldigvis ja :/ ligger å snur og vender på meg til ingen nytte! Å må på do tidlig om morgenen å får ikke sove igjen da heller :( savner søvnen min!!
Slik er det her også..:( Sovner sent om natta og er vaken tidlig når samboeren skal på jobb.. Savner virkelig søvnen min når jeg jobber som nattevakt i tillegg..! Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Ja :( det er ett snu prosjekt uten like når jeg skal snu meg. I tillegg så må jeg plutselig tisse i en stilling , mens det verker verre Iden andre..

Det er vel en del av forberedelsene til at vi skal få baby i hus som virkelig kan forstyrre nattesøvnen.;)
Jeg får til å sove, men begynner å bli veldig ubehagelig å ligge for lenge i samme stilling og tungt å snu på seg.:) også våkner jeg grytidlig å må på do.:) også er det opp kl 7 for å komme seg på jobb.:p
Dere har vel hørt at mammaer blir som superwoman tilslutt. De kan alt og fikser alt. Hehe :)

Det er vel en del av forberedelsene til at vi skal få baby i hus som virkelig kan forstyrre nattesøvnen.;)
Jeg får til å sove, men begynner å bli veldig ubehagelig å ligge for lenge i samme stilling og tungt å snu på seg.:) også våkner jeg grytidlig å må på do.:) også er det opp kl 7 for å komme seg på jobb.:p
Dere har vel hørt at mammaer blir som superwoman tilslutt. De kan alt og fikser alt. Hehe :)
Hehe, føler meg allerede som superwoman som klarer å fungere bra med tanke på at jeg har lite søvn om nettene..! :D

Er litt redd for det motsatte jeg da.. sover som en stein - usikker på om jeg kommer til å klare å holde meg våken når den lille kommer :/

Er litt redd for det motsatte jeg da.. sover som en stein - usikker på om jeg kommer til å klare å holde meg våken når den lille kommer :/
De har en sånn ganske høy skingrende innebygd alarm som går av når de trenger mamma. Tviler på du klarer å sove gjennom det.:p

De har en sånn ganske høy skingrende innebygd alarm som går av når de trenger mamma. Tviler på du klarer å sove gjennom det.:p
Er det jeg håper på - men med tanke på at jeg har sovet meg igjen brannalarm i huset (gikk av pga varm of fuktig luft i fjor), og diverse andre høye lyder som folk flest våkner av...

Er det jeg håper på - men med tanke på at jeg har sovet meg igjen brannalarm i huset (gikk av pga varm of fuktig luft i fjor), og diverse andre høye lyder som folk flest våkner av...
Hmmmm oj!:)
Men når du legger deg å vet at du har ansvaret for en liten så tror jeg nok at kroppen agerer ut fra det.:) man får nok litt ekstra adrenalin i kroppen av å få en baby i hus.:)

Hmmmm oj!:)
Men når du legger deg å vet at du har ansvaret for en liten så tror jeg nok at kroppen agerer ut fra det.:) man får nok litt ekstra adrenalin i kroppen av å få en baby i hus.:)
Vi får satse på det ^-^ (hvis ikke tror jeg nok mannen rister meg våken -kommer meg nok opp til slutt ;) )

Off ja vrir og vender mye på meg. Vondt i hoftene og bekkenet. Mn det er vl en del av forberedelsene til når barnet kommer;)

Ikke sammenhengende søvn her heller, vondt å ligge for lenge på hver side og tissing.

Sliter masse med søvnen...
Legger meg i 23 tiden, men er somregel på do 3-4 ganger frem til 01, så er jeg lys våken og får ikke sove mer fem...
Føler meg som en vandrende hormonbombe av en zombie......... Håper det bedrer seg snart.

Sover veldig lett om dagen og har mye halsbrann - heldigvis har ikke bekkenet blitt den store plagen enda! Men ja, den gode nattesøvnen er nok borte for et par tre år fremover nå ja...

Sovner vel forsåvidt lett, men jeg sliter med urolige bein nå og holder på å bli gal av det! :p Får også mye vondt i hoftene så jeg må bytte side ofte. Det er jo også forstyrrende for den tunge søvnen.. Heldigvis slipper jeg å opp for å tisse på natten ;)

Nei, jeg sovner med engang jeg legger hodet på puta ca. Men våkner igjen 3-5 ganger iløpet av natten fordi jeg har vondt i henda eller bekkenet, eller fordi jeg må tisse...

Har ikke problemer med å sovne, men har problemer med å få sovne igjen når jeg går på do om natten. Og det er ikke pga babyen, det er fordi jeg har en svoger på 16 som sitter å spiller hele natten nå når det er ferie, og han skriker og lager høye lyder!! Blir forbanna når det skal gå utover søvnen min. Jeg har ikke fått baby enda, så jeg vil jo nyte søvnen mens jeg kan :p

Back
Topp