Prinsemamma23
Betatt av forumet
Er det flere som sliter med å få sove om kveldene? :/ :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det her også..Uheldigvis ja :/ ligger å snur og vender på meg til ingen nytte! Å må på do tidlig om morgenen å får ikke sove igjen da hellersavner søvnen min!!
Hehe, føler meg allerede som superwoman som klarer å fungere bra med tanke på at jeg har lite søvn om nettene..!Det er vel en del av forberedelsene til at vi skal få baby i hus som virkelig kan forstyrre nattesøvnen.
Jeg får til å sove, men begynner å bli veldig ubehagelig å ligge for lenge i samme stilling og tungt å snu på seg.også våkner jeg grytidlig å må på do.
også er det opp kl 7 for å komme seg på jobb.
![]()
Dere har vel hørt at mammaer blir som superwoman tilslutt. De kan alt og fikser alt. Hehe![]()
De har en sånn ganske høy skingrende innebygd alarm som går av når de trenger mamma. Tviler på du klarer å sove gjennom det.Er litt redd for det motsatte jeg da.. sover som en stein - usikker på om jeg kommer til å klare å holde meg våken når den lille kommer :/
Er det jeg håper på - men med tanke på at jeg har sovet meg igjen brannalarm i huset (gikk av pga varm of fuktig luft i fjor), og diverse andre høye lyder som folk flest våkner av...De har en sånn ganske høy skingrende innebygd alarm som går av når de trenger mamma. Tviler på du klarer å sove gjennom det.![]()
Hmmmm oj!Er det jeg håper på - men med tanke på at jeg har sovet meg igjen brannalarm i huset (gikk av pga varm of fuktig luft i fjor), og diverse andre høye lyder som folk flest våkner av...
Vi får satse på det ^-^ (hvis ikke tror jeg nok mannen rister meg våken -kommer meg nok opp til sluttHmmmm oj!
Men når du legger deg å vet at du har ansvaret for en liten så tror jeg nok at kroppen agerer ut fra det.man får nok litt ekstra adrenalin i kroppen av å få en baby i hus.
![]()