søvnløse netter..

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Siste uken har det blitt vanskeligere og vanskeligere å sove.. våkner pga smerter I bekkenet. Om jeg snur meg I søvne, så kommer det alltid ett smell fra bekkenet etterfulgt av smerte.

Begynner å bli sliten nå, så må til legen I dag, har ikke energi, så må sykemelde meg fra jobb.

Har vært hos fysioterapeut, men føler ikke rådene når det gjelder det å sove med noe mellom bein funker på meg..

Hadde ikke så mye plager forrige svangerskap, så spent på hvordan det blir etter fødsel, jeg skal ihvertfall gå til fysio og trene opp igjen bekkenet!

Sliter også med det samme som deg! Trodde jeg kom til å bli plaget med søvnen fordi magen kom til å bli i veien, men slik det er nå så et det bekkenet som er den største utfordreren...

Jeg fikk bekkenløsning og låsning allerede ved 9 uker, jobbet til jeg var 18 uker. Har for min del helt klart hjulpet å være sykemeldt! Men kjedelig er det :p

Sliter også med det samme som deg! Trodde jeg kom til å bli plaget med søvnen fordi magen kom til å bli i veien, men slik det er nå så et det bekkenet som er den største utfordreren...

Jeg fikk bekkenløsning og låsning allerede ved 9 uker, jobbet til jeg var 18 uker. Har for min del helt klart hjulpet å være sykemeldt! Men kjedelig er det :p

Jeg regnet heller ikke med så vondt bekken:p fikk heldigvis sykemelding nå, blir nok kjedelige uker, men klarer ikke gjøre noe særlig uansett :p

Søvn? Hva er det?
Sliter ikke med bekkenløsning, men kramper og smerter i hofte/lår etter å ha ligget lenge på en side. Snur meg ca hver halvtime og ender opp med å sitte å sove. Blir vel kun 2-3 timer hver natt. Utrolig at man kommer seg gjennom dagene.

Søvn? Hva er det?
Sliter ikke med bekkenløsning, men kramper og smerter i hofte/lår etter å ha ligget lenge på en side. Snur meg ca hver halvtime og ender opp med å sitte å sove. Blir vel kun 2-3 timer hver natt. Utrolig at man kommer seg gjennom dagene.
De smertene som du har i hoftene og lårene kommer av bekkenløsningen :p Sliter med det samme og går til behandling hos fysio for blant annet det.

De smertene som du har i hoftene og lårene kommer av bekkenløsningen :p Sliter med det samme og går til behandling hos fysio for blant annet det.
ååå.. gjør det? Men jeg har jo bare vondt når jeg ligger "for lenge". Heldigvis aldri ellers.

Jeg regnet heller ikke med så vondt bekken:p fikk heldigvis sykemelding nå, blir nok kjedelige uker, men klarer ikke gjøre noe særlig uansett :p

Så bra du fikk sykemelding :) like greit å ta det rolig og nyte den siste tiden uansett :)

Back
Topp