Søvnløse netter

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ikke noe godt når man våkner trøttere enn da man la seg... Spark i magen, liten blære, rare drømmer, kramper rundt hele foten og leggen... Våkner stuptrøtt.

Orker ikke ut å kjøre til barnehage i søvne, men blir jo ikke lettere med å ha minste hjemme idag heller
Også er det foreldrevisning på eldste sin aktivitet idag...

Skal man være så trøtt og søvnløs fram til termin?

Gjett om... Våkner hele natta lang. Enten for å snu meg eller for å gå på do.. Eller så har mageboern bestemt seg for å begynne å hikke! Slitsom dette, spesielt når man har barn og plikter fra før. Føler meg som en zombie om dagen... :o

Håper de fire siste ukene mine går fortere en fortest!!!!!

Gjett om... Våkner hele natta lang. Enten for å snu meg eller for å gå på do.. Eller så har mageboern bestemt seg for å begynne å hikke! Slitsom dette, spesielt når man har barn og plikter fra før. Føler meg som en zombie om dagen... :o

Signerer denne!! :O

Gjett om... Våkner hele natta lang. Enten for å snu meg eller for å gå på do.. Eller så har mageboern bestemt seg for å begynne å hikke! Slitsom dette, spesielt når man har barn og plikter fra før. Føler meg som en zombie om dagen... :eek:

Signerer også denne!

Slitsomt nok for meg som ikke har barn fra før, skjønner ikke at dere me barn klarer det. Jeg har ikke mer energi enn jeg trenger for å komme meg gjennom dagen på et minimumsnivå. Blir fort enebarn han her gitt :p

Slitsomt nok for meg som ikke har barn fra før, skjønner ikke at dere me barn klarer det. Jeg har ikke mer energi enn jeg trenger for å komme meg gjennom dagen på et minimumsnivå. Blir fort enebarn han her gitt :p
Ja, med barn er det jo hakket værre kan du si! Man føler seg konstant sliten og det er trist når man liksom skal være sammen med barnet sitt som også krever en del :( av og til føler jeg meg som en dårlig mor fordi jeg ikke orker å sitte å leke på gulvet.. Eller bare det å kle på nå er slitsomt, spesielt når han ikke vil ha på seg klær :o

Back
Topp