Søvnløs..

StineH

Elsker forumet
Jeg er blodfan av Jokke (og Valentinerne), og i en låt synger han: "Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen" - En beskrivelse som 100% beskriver min tilstand om dagen. Jeg er en zombie på dagtid, og jeg presser meg til å være våken (for ellers får jeg HVERTFALL ikke sove om natta), og så kommer kvelden, og så får jeg uansett ikke sove. Så nå ligger jeg her da, klokka er snart halv ett og finnes ikke trøtt...

Nå må snart ting normalisere seg litt!!

Jeg har også vært søvnløs de siste nettene, men mye kommer av forestående bachelor innlevering. Skriver ikke til langt på natt, men ligger og tenker på oppgaven

Jepp, samme her. Ble liggende eundt 2 timer før jeg begynte å duppe å natt, og så er jeg våken i ett og drømmer masse.

Godt jeg ikke er den eneste. Har ikke bachelor å tenke på, men to forestående semesteroppgaver/eksamener, så håper jo at det blir bedre når de er levert inn..

Jeg drømmer også vanvittig mye rart, og svetter! Er så varm at jeg holder på å renne bort..

Samme her.. Våkner mange ganger i løpet av natta, drømmer sykt mye rart, opp flere ganger iløpet av natta på do, glo varm på natta... Men jeg kan sove på dagen/ettermiddag uten problemer...

Jeg føler jeg går i søvne hele dagen og når jeg først legger meg er jeg lys våken. Ganske irriterende egentlig :p

Jeg føler jeg går i søvne hele dagen og når jeg først legger meg er jeg lys våken. Ganske irriterende egentlig :p
Akkurat det samme som meg! Utrolig irriterende.. I kveld har jeg tilogmed begynt å svette før jeg legger meg, så dette bare må bli en bra kveld.

Samme her. Har vært helt zombie på jobb og kvalm hele dagen... :hungover: Men nå føler jeg meg en del bedre. Sånn har det vært noen dager nå. Sover helt elendig og våkner av at jeg ligger feil, det er varmt eller jeg må på do :confused:
Men ser frem til januar og babykos da :p:happy:

Back
Topp