Søvnløs...

Hadde det sånn rundt 5-6.uke. Holdt på med dårlig søvn i to uker eller noe, ble helt rar av det. Sov kamskje 3-5timer. Siste uken har det snudd helt om!!! F eks igår sovnet jeg kl ni - husker ikke at jeg forflyttet meg fra sofa til seng, så ubeskrivelig trøtt. Våkna nå, 10 timer senere...

Hadde d også sånn i starten.. Er nå 8+4 å sover mye bedre heldigvis:)

Samme her springer rundt om natta. Blir helt kokko !! Endte med å ommøblere stua i natt :* men føler meg som en sombi med kramper i beina :/

sukk.. Flere som sliter med våkenetter?
Hele tiden.. sover så dårlig... så jeg trøtt hele tiden. I går la jeg meg 23:00 og ble vekket kl 07:30 av Vesla.

Men jeg har jo da ligget å vridd meg hele natten.. Håper jeg kanskje får en time på øynene på dagen i dag.

Samme her :/ Nokså slitsomt.. men kan ikke klage ;) Vil heller at alt skal gå bra, da "overlever" man lite søvn en periode :)

Sover, men våkner mye ila. Natta.. og våkner mellom5 og 6 hver morgen.. men blir sykt trøtt etter noen timer våken...

Jeg våkner veldig tidlig , og har ca heilt seriøst kanskje 7 doturer pr natt ;)

Sover ikke noe spesielt godt for tiden nei, våkner og må springe på toalettet og tisse ørten ganger om natten, så er jeg full av luft i magen og har ømme bryst som også forstyrrer en hel del.

Back
Topp