Bkno4626172
Tussa
Er DPO 8 i dag, og totalt utslitt av søvnmangel. Mistenker Lutinusen er synderen siden søvnløshet står listet opp som mulig bivirkning. Siden oppstart har jeg ikke hatt en dag med over fem timer søvn totalt i døgnet. Hadde disse timene vært sammenhengende skulle jeg overhodet ikke klaget, men det blir fordelt over hele døgnet da det er totalt umulig å sovne igjen på minst 4-5 timer når først våkner. I natt har jeg kun klart å sove to timer, og kroppen nekter å slappe av hvis jeg legger meg ned. Dette har vært et problem ved flere andre forsøk også.
Enden på visa er at jeg er utmattet og føler meg stresset og deprimert og tror at løpet er fullstendig kjørt igjen da ingen spire vil slå seg til ro i en sånn kropp.. Er det noen andre som har erfaring med dette?? Eller har opplevd at spiren sitter til tross for sykdom og andre ugunstige forhold i rugetiden?
Enden på visa er at jeg er utmattet og føler meg stresset og deprimert og tror at løpet er fullstendig kjørt igjen da ingen spire vil slå seg til ro i en sånn kropp.. Er det noen andre som har erfaring med dette?? Eller har opplevd at spiren sitter til tross for sykdom og andre ugunstige forhold i rugetiden?