Husker ikke hva jeg sov da Håkon var baby, men jeg synes 4 timer hørtes veldig lite ut [&:]
Nå som han er to år må jeg ihvertfall ha 5-6 timer søvn, ellers er jeg trøtt ja [:'(]
Og joda, greit at han er i 100% jobb altså, men det er jammen du også, med hus og barn!!!
Synes det høres så merkelig ut at fedrene absolutt skal få sove sine 8 timer i fred, men mor får klare seg med 4, for
ho skal jo "bare være hjemme med barnet på dagene" [8|] Vel, jeg husker alle nettene jeg måtte opp og varme
flasker, bysse, bære, kose, synge, skifte bleier, skifte på senga hans, vaske gulv etter oppkast osv osv osv.
Kom ikke her og påstå at småbarnsmødre som har det sånn er i fin form om dagen altså!!! [&:]
For ikke snakke om helsestasjonsbesøk, prøve å holde huset i orden, alle flaskene som skulle vaskes og kokes,
klær som skulle vaskes, bikkje som skulle ut på tur, få til å trene osv. Og på toppen av det hele prøve å være litt
sosial, smile til mannen og si at alt ordner seg, -jeg klarer meg hjemme en uke aleine av gangen og være blid og hyggelig.
Nei, grøss, skulle jeg levd på 4 timer søvn i døgnet da guttungen var baby hadde jeg forgått!! [&:]