Søvn

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Hvor mange timer sover dere i døgnet jenter?!

Jeg sover til et sted mellom 14.00- 15.00 (har i alle fall våknet i denne tiden de siste ukene), legger meg et sted mellom klokken 23.00- 02.00. Så hvor lenge jeg sover kommer jo an på når jeg legger meg. Dette er veldig frustrerende, jeg kommer meg IKKE opp før, så i gjennomsnitt sover jeg 12 timer, ofte lengre. Har døds vondt i hodet når jeg våkner, men det er jo ikke rart så lenge som jeg sover!

det varierer veldig. legger meg som regel innen elleve..står av og til opp med Embrik og legger meg igjen når sambo kjører han i bhagen. kan da gjerne sove til kl 14 hehe

Jeg sover også myyyyye. Legger meg mellom 22 og 23, sover til 9 -10.. MÅ ha så mange timer for å fungere... Kan også ta en kort hvil etter skolen, men ikke så lenge.

Bra at noen sover like mye som meg!![:D][:D][:D] Jeg kan legge meg rundt kl 12-1.... sover til 7 og kjører lillemor i barnehagen.. legger meg i 8 tia og sover til kl 2 :D[:D][:D][:D]

Med meg er det andre veien....jeg sovner mellom 24 og 02, og våkner av meg selv hver dag rundt 06.30. Da får jeg søren meg ikke sove mer og må bare stå opp. I tillegg sover jeg veldig urolig og våkner mange ganger i løpet av natta[:@]  Før jeg ble gravid hadde jeg verdens beste sovehjerte.

åhh... *misunnelig*!! Eg S L I T E R med å få sove for tida.. ligger våken heile natta, - og det på tross av at eg FØR graviditeten kun klarte å holde meg lenge våken dersom eg drakk kaffe eller holdt nach.. no sovner eg først på morgenen.. greit nok, jobba seint heile denne veka, men neste veke skal eg stå opp veldig tidlig igjen, og lurer på korleis det kjem til å gå.. forrige veke opplevde eg å sove i 3 timer før eg måtte tvinge meg ut av senga for å komme meg på jobb (i siste liten..) Var heilt kake, og dødstakknemlig for at det var så rolig på jobben. dulla med støvtørking og vasking.. ÅH! at eg alltid må skrive så langt!!:P

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som sover så mye! Begynte jo nesten å bli bekymret:P Men jeg har hatt en periode hvor jeg ikke fikk sove.. Men nå klarer jeg nesten ikke holde meg våken:P

Jeg er også sånn, må ha 11-12 timer på øyet ellers fungerer jeg rett og slett ikke... Men sovnet ikke før langt på natt, er ikke snakk om at jeg kommer meg i seng før kl 02... Og de gangene det har skjedd, så våkner jeg midt på natta og får ikke sove igjen...

kunne sovet 24/7 det er jeg sikker på :P men magen blir jo sulten så må opp :) litt greit og ikke sove hele dagen og ...:)

Sliter max jeg. Frem til nylig så sov jeg massemasse. Men nå sliter jeg på natten. Jeg fikk sove fra kl 23-24 nå. Da våknet jeg først av snorkingen til samboern og så fikk bare bare ikke sove igjen... Prøvde å legge meg i stua, men det nyttet heller ikke.
Jeg kan ikke legge meg i senga med snuppa heller, for jeg skal opp kl 0600 på jobb i morgen tidlig og da vekker jeg henne.

Er kjempetrøtt, men jeg klarer bare ikke sovne [:o] Og så er jeg avhengi av ettermiddagsluren min *fnis* Og når jeg har fri på dagtid, så kjører jeg snuppa på skolen, drar hjem og sover til 14 tiden. Og så en lur under barnetv-tider.

Jeg vil sooooooooooooove!!!!! Jeg skal jo snart på jobb for tusan!!

fremdeles ikkje fått sove, eg.. siden eg kom heim frå jobb kl. 20... burde ikkje vere noke prob, fordi torsdager er SLITSOMME!!

Eg legger meg rundt 22-23, sover til klokka ringer 05.45 men er oppe eit par gangar for å tisse då[8D] Ellers må eg egentleg ha ein liten blund etter skulen[:)] Men eg vaknar mykje lettere[:-][:-]

Det blir aldri mer enn 7-7,5 timer på hverdager. I helgene litt mer. Merker at det tar på, for jeg er mye mer opplagt de gangene jeg får sovet over 8 timer. Men med jobb og barn fra før er det sånn det må bli.

jeg legger meg innen kl 23, og står opp et sted mellom 0930 og 1100, som regel kl 1030.
enda kan jeg ha behov for en liten dupp på dagen.. :)

Jobber fullt ennå, så må opp kl seks! Legger meg innen elleve i hvert fall da. Så blir ca sju timer på meg, og det er egentlig litt lite!!

Jeg jobber, så kan nok ikke sove til kl12-13-14 om dagene....
Imårra jobber jeg 9,5 timer[:'(] Men det blir penger av det da[:)]

Back
Topp