søvn

*SommerMamma*

Forumet er livet
Hei hei!
liasja sov ikke noe på dagen igår; stod opp 11.00 og la seg ca.v. midnatt
idag sto hun og opp 11, og skal sikkert legge seg snart. Har ikke sovet idag heller..

det er så slitsomt..hva er galt?? kan ikke fatte at de skal være slik! andre som opplever det?¨
lurer på om hun er syk..hun er hvertfall humørsyk! Klarer nesten ikke ligge å kose seg...må ha oppmerksomhet heeeele tiden..
hilsen frk.litt sliten om dagen..![&o]

Adrian sover nesten ikke på dagen han heller..sovner han er det stort sett bare en halv time eller noe..
Han blir utrolig survete på kvelden, for da begynner han å bli overtrøtt..-men gir jeg han mat, legger han i senga, og så sovner han faktisk [:D] (har bare gjort det tre dager nå, men syns han er flink jeg [:D])

Men, det kan hende hun rett og slett ikke trenger å sove noe særlig på dagen, er visst mange babyer som er sånn
Litt slitsomt er det, må jo bæres mye på..

Har du prøvd å gå med henne i bæresele eller noe lignende?eller gå tur med henne?
Pleier å hjelpe på Adrian..-han sover der og da, men det er jo bedre enn ikke sove noen ting [:)]

Vet så godt hva du mener... Men min sover litt mer enn det.. Han har visse dager han nesten ikke sover, men for det meste er det økter på 2-3 timer. Når han er våken er han utålmodig og veeeldig humøsyk... ( Dog dette er blitt bedre den siste uka) Småbarn skal jo sove , men de er forskjellige disse her.. Mi jente som nå er 5 år sov hele dagen og natta. Bare mata henne. Og hun kunne ligge alene lenge å bare se. Leon er så utålmodig og gidder ikke kose han heller....[&o] 

Guten min har vertfall ei økt på formiddagen når han sover ca. 2 1/2 time. Det hender at han har ei slik økt på ettermiddagen også, så har han gjerne noen små på 10-30 min innimellom.
Er ikke altid han vil sove men jeg er veldig bestemt så han må vertfall ha to lange sove økter til dagen. Prøver å få han inni faste rutiner nå om dagen, fikk besjed på helsestasjonen at det var tid for det nå å begynne[:)]

Kian har noen dager hvor han nesten ikke sover på dagtid, bare noen små naps. Da sitter han gjerne i vippe/gynge stolen eller babygymmen. Prater og pludrer i vei. Da rekker jeg å gjøre unna husarbeid.
Andre dager sover han som bare det, til og med på natten når han har sovet hele dagen. De gangene han krever å bli båret på er når magen er trøbblete.

Ja, det er sånn med Mikkel også. Han kan sove masse på dagen, og da sover han også godt på natten. Har han urolige dager (stort sett pga magen) og er stort sett våken, har han også urolige netter...

(Søvn avler søvn har jeg hørt)

Back
Topp