Søvn

Nilda

Andre møte med forumet
Vi har ei lita jente som ikke har store planer om å sove. De to siste ukene har det gått så bra. Vi har lagt henne i vogga, på mørkt soverom, gitt nattakos og sagt natta, gått ut av rommet og lukket døra. Det har funka ypperlig. Denne uka har det derimot gått veldig dårlig. Noen som har noen gode råd? Hu har veldig mye vondt i magen, så det har av og til noe med saken å gjøre. Men ikke hver gang.

Æ måtte legg en klut med lukten av meg, morsmelk, litt gulp på, svette foran nesen til han slik at han skulle føle trygghet. Og smokk da.

Kanskje det kan være tingen? Men for all del ikke vask kluten, da er hele vitsen borte.

Kanskje ha på et lite lys.....

Heisann!Min jente har til tider vært vanskelig også,hun har hatt vondt i magen.Men fikk et tips av naboen og det var å ta rundt leggene hennes å presse kneene hennes mot magen hennes og på denne måten rett og slett jekke ut luft[:D]Det har hjelpt henne grådig. Håper det hjelper dere også[:)] Klem

I går kveld sovna hu veldig godt igjen. Får se hvordan det går i kveld. Det er alltid spennende. Takk for råd, skal prøve ut begge i kveld!

Har ikke villet sove i kveld heller. Nå har vi holdt på siden klokka ni. Har prøvd knebøy og min brukte topp ved siden av henne. (Men hu har prompa masse masse i hele kveld. I begynnelsen måtte jeg se etter bæsj hver gang, men skjønner jo at det er lufta som vil ut.) Nå ligger hu i bagen sin i stua. Hu er mer rolig når hu hører lyder. Hu får erstatning. Jeg tror nok at det kan være mye luft ja. Har dr.brown flaske. Ser ikke noen stor forskjell på den flaska og andre flasker, men jeg tror det er fordi hu spiser så utrolig fort. Har prøvd forskjellige størrelser null på smokken også. Narresmokk vil hu ikke ha. Til mandag skal jeg iallefall ringe til helsesøster. Nå har gråten blitt verre og verre. Ser på henne at det gjør fryktelig vondt også. Det er jo helt forferdelig for en stakkars mor som ikke aner hva hu skal gjøre, å se på at det mest dyrebare har det vondt.

Back
Topp