søvn...

baby nr 2 i magen

Flørter med forumet
hei..noen flere her inn som har problemer med å få barnet til å sove i kvelde..jeg har holdt på en time nå...han er ganske urolig![&:]
 
nei han er ikke alltid sånn..vært sånn nå i 2 dager..han har ikke sovet så mye heller idag så sikkert noe som plager han,men jeg vet desveere ikke hva det er....[&:]han sover igjen nå..så jeg håper han sover godt nå...
 
jepp...Sovnet nettopp,derfor eg dukket opp her[:D]
 
Ho er ik heilt frisk så er nok derfor..er litt forsjølt.
Så får ho ik puste med smokken i munnen,heilt tett i nesen..
No fekk ho nesedråper og litt pupp,da sovnet ho heldigvis[;)]
 
Back
Topp