Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei han er ikke alltid sånn..vært sånn nå i 2 dager..han har ikke sovet så mye heller idag så sikkert noe som plager han,men jeg vet desveere ikke hva det er....[&:]han sover igjen nå..så jeg håper han sover godt nå...
jepp...Sovnet nettopp,derfor eg dukket opp her[:D]
Ho er ik heilt frisk så er nok derfor..er litt forsjølt.
Så får ho ik puste med smokken i munnen,heilt tett i nesen..
No fekk ho nesedråper og litt pupp,da sovnet ho heldigvis[;)]