Søvn

Monif

Forelsket i forumet
Synes alle prater om at barna deres sover flere lurer på dagen, og de varer ofte 1-2 timer.
Her soves det veldig lite på dagen, stort sett bare en lur på ca. en time (Varierer veldig da)

Hvor mange timer skal de sove til sammen i døgnet? Han sover ca. 12 timer om natta (hvis vi ser bort ifra klaginga hans).

Vi har en time på formiddagen og en time på ettermiddagen, men det varierer. Han sover 13 timer, eller ligger 13 timer i senga [;)] Sover jo ikke alle av dem.. Så varierer lurene fra 30 min-60min. Siste luren idag ble bare 15 min.. [:o] hmm... 

Hmm, da er det jo ikke så galt at han sover bare en time om dagen..
Hvordan går det om natta nå da, Little Jo?
I natt var han ganske urolig her, holdt vel på en time. [&:]

nei, de har jo veldig forskjellig søvnbehov. Men ser ut som det er ett mønster da. De ungene som sover godt på natten, sover visstnok godt om dagen.. Sånn er det jo ikke her [;)]

Greit egentlig, han fikk ikke nå pupp i natt heller.. Men hadde litt mageondt (fjerta og styrte), så fikk sove imellom oss da.. Og da sov han hele natten ut. Det var jo bra. Så får vi se inatt da, da skal han bare sove i sin seng. tar det litt gradvis, og ser ut til å funke :)

Merker du at det er mindre melk eller har du spreng?

Første natta hadde jeg spreng, nå har det visst minket[:)]
Her fiser han også mye på natta, får litt dårlig samvittighet når jeg nekter han å komme over i vår seng. Men det pleire jo å gå greit når han får komme over, så tror ikke han plages så veldig..

Men da er det sikkert ikke så farlig, dersom han ikke virket plaget, ikke ha dårlig samvittighet. Jo bruker aldri ha det, derfor jeg liksom var litt snill...

Håper de begynner å sove rundt snart [:)]

han sover ca 13 timer på natten.
og en lur på halvannen time på formiddag.
og en lur til iløpet av dagen. den er somregel på en times tid..

Hun sover ca 13 timer på natta (ikke sammenhengende [&o]), og sover ca 2 timer på formiddagen og ca 1-2 timer på ettermiddagen.
Har vært mye ute og travlet, så vi har ikke hatt disse rutinene før forrige uke. Da bestemte jeg meg for at hun skulle få sove akkurat så mye hun ville, og vi bare skulle holde oss hjemme (ikke reise ut på noe). Så får vi se om det påvirker nettene [;)]

Dennis søve ei 10-12 tima på natta
1 dubb 3-4 tima
2 dubb 1-2 tima.... ofte ej vekke na på dubb to... helst ikkje søve ette 16-16.30....

Trur han he godt søvehjerte ette mora ja...[8D][:)]

Han sover rundt 12 timer på natta, men har alltid sovet veldig lite på dagtid. Igjennomsnitt ca 45minx2

ORIGINAL: Maybs

1 dubb 3-4 tima
2 dubb 1-2 tima.... ofte ej vekke na på dubb to... helst ikkje søve ette 16-16.30....

Hehe, skulle ønske sønnen i huset her hadde arvet mitt sovehjerte[8D]

Ho sover vel som regel 10 timer på natta(ikke sammenhengende),
og 2-3 timer på dagen fordelt på to lurer[:)]
Er ikke av de som sover mest[;)]

ORIGINAL: Monif

ORIGINAL: Maybs

1 dubb 3-4 tima

Hehe, skulle ønske sønnen i huset her hadde arvet mitt sovehjerte[8D]

Ej nyte det mens det varer...[:D][:D] en dag so endra det no seg selvfølgelig...[;)][;)]

Tror de skal helst sove ca 14 timer i døgnet når de er rundt 8 mnd. Gutten vår sover ca 12 timer på natta og ca 2 timer på dagen. Varierer veldig da. Akkurat nå om dagen er han helt håpløs å legge forresten..[:'(]

ORIGINAL: Nesing

Oi, tror Augusten min "leder" i å ha minst søvn så langt..... Rundt seks timer om natten (stadig avbrutt) og totalt en time eller halvannen på dagtid. [8|][:(][&:] Men jeg håper vi skal få hjelp med søvnen av MidtIMellom, en klinikk som blant annet er spesialister på søvnvansker hos babyer/barn. 

Ja, tror nok dessverre det.. Håper virkelig dere får hjelp, både for din og hannes skyld. Jo sover virkelig ikke 13 timer sammenhengende, er glad det er gått to timer jeg da .. [8|] Meeen - han sover i det minste! Lykke til dere [:)]

Tror ikke der er noen fasit på det. Alexandra sover en time på formiddagen og 3.1,5 time på dagen=)

ORIGINAL: Nesing

Oi, tror Augusten min "leder" i å ha minst søvn så langt..... Rundt seks timer om natten (stadig avbrutt) og totalt en time eller halvannen på dagtid. [8|][:(][&:] Men jeg håper vi skal få hjelp med søvnen av MidtIMellom, en klinikk som blant annet er spesialister på søvnvansker hos babyer/barn. 

Oi, det var ikke mye[&:]
Håper virkelig dere får den hjelpen dere trenger på den klinikken[:)]

ORIGINAL: Hege og Chris

Chris sover ca 8timer på natta ikke sammenhengende og 1-2 lurer på 20-60min.

Jeg bare lurer, dersom han bare sover 8 timer om natta, nårtid legges han? Blir jo et dilemma det der i forhold til din søvn.. Sukk, det må være ganske tungt!

Joda, er veldig sånn her også om natten, men ligger ca 13 timer i sengen, og sover kanskje 10. Så så ille er det ikke.. Men kolikk må jo være det værste!

Back
Topp