Søvn....??????

elis

Elsker forumet
Hvor mye sover barna deres på dagen nå?
Linus sover 2 timer på formiddagen, er oppe halvannen time og sover i nesten 2 timer til, og noen ganger en liten halvtime på ettermiddagen, før han legger seg mellom 18.30-19.00....Står opp igjen alt fra 5-7.......
Bruker jo ofte litt tid på å sovne på kvelden også, tuller og tøyser litt rundt i senga før han slukner.
Og så har han begynnt å spise på natta igjen[:@], eneste måten å roe han på når han var syk, men fra ikveld skal jeg prøve å avvenne han igjen, så det blir nok hyl og skrik[:'(]
Våkner også å sutrer etter smukken noen ganger.

Trygve sover 2 timer på formiddagen, er oppe halvannen time og sover i nesten 2 timer til, og noen ganger en liten halvtime på ettermiddagen, før han legger seg mellom 19.30- 20.00....Står opp igjen alt fra 7-9. Som regel i 8 tia. Han får flaske i 6 tia på morran og sover litt til. Han er som regel grei å legge, men kan være litt sutrete på dagtid.

Marie sover fra 20-8 hver natt og så sover hun 1,5-2 timer på formiddag og en time på ettermiddag. Det er vi superfornøyd med!

Jamie sover opptil 2.5-3 timer fra 12-tiden hverdag. Komer litt an på om vi har vært ute på dagen og. Som idag, han sov en halvtimes tid, fra senteret og hjem, la han i sengen, men han sov ikke videre. Prøvde å legge han i sted, men det ville han ikke, satser på da at han tar seg en lur litt senere. Da er det ca. 30-60 min. Det kommer så ann på hvor mye han har sovet tidligere...
Men som oftest så sover han vel 2 timer, og ikke mere før han legger seg vel åtte på kvelden.

den søvnen ja. uff.. berta her sover alt fra 30 til 60 min kl 10.30 ca og samme ca 13.30.. det hender hu sovner en liten halvtime sånn i 5 tia(prøver unngå det) så legger vi hu i 19.30-20.00 tia, da er hu oppe sånn rundt kl 3 og får mat. (hvis ikek bare skriker hu) og våkner ca 6.30 igjen.

Så ekke så mye søvn her nei.. ofte krever hu mat 2 ganger på en natt også..[:'(]

hva gjorde dere for å få de til å sove hele natta?

Amalie legger seg mellom 19-19.30, å sover til ca 7.30-8.
Hun sover i ca 3 timer på dagen. Enten 2 på ca 1,5 timer eller 3 timer i strekk.

Maja Lovise sover alt fra 30 min til 2 timer på dagen, tre ganger. Legger seg ca kl 2000 og sover til ca 0630.

sondre søv ca. 1.30-2.30t ca. kl10 og 30min-1t ca kl 14

Leon e i seng hall 8-8, legge seg alti fint [:)] Sove t mellom 6 - 9, får litt pupp å sove videre... så står m opp mellom 8 - 9. På dagn sove han stort sett to gange, fyste gang fra rundt 11 (ei stonn itte frokost), og andre gang rundt 4 (itte middag). sove ett par tima kver gang. Viss m e ude på tur sove han gjerna litt mindre om gangen, fordelt på tri lura...

jeg har løyet...... ser jeg nå...... Trygve sover ikke i to timer gange to på dagtid. Han sover alt fra 1/2 til 1 1/2 time på dagtid to ganger, og av og til en halv time på ettermiddagen.

Han står opp i 06-07.30 tida. Er da våken i noen timer før han sover ca 2 t. Av og til sover han 1 gang pr dag, mens andre dager 2 ganger-sover han 2 ganger sover han ca 3 t fordelt på de 2 gangene. Han legger seg for kvelden en gang mellom kl 18.15-19.

Back
Topp