Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere som sliter med søvn? Husker ikke fra forrige sv.skap, men dei siste nettene har jeg sovet 4 timer og våknet samme tid og ligger lenge før jeg sovner, og sover en time ca. Er vel hormonene som spiller inn. Griner mye å.
Jeg sover mye men hver gang jeg våkner på natta tar det evigheter før jeg sovner igjen. Skikkelig frustrerende, føler jeg aldri blir skikkelig uthvilt. Jeg griner også mye!
Jeg sovner greit om kvelden, men våkner flere ganger i løpet av natten. Og drømmer ganske mye, så hver gang jeg våkner og sovner igjen starter en ny drøm.
Sniker fra mai.
Jeg har ikke sovet skikkelig på 2,5 mnd.
Legger meg, ligger i senga i kanskje 5 timer, sover 1 time eller 2. Så våkner 1 åringen! Får kanskje 1 time på dagen.. denne kroppen er SLITEN! Var sånn sist og. Fra positiv test til fødsel.. etter det sov jeg som en Stein! Gleder meg til å få ut denne ungen
Jeg bruker lang tid på å sovne, men etter jeg har sovnet første gang går det greit. Husker også at tredje trimester var lik/verre, samtidig som det er viktig å få hvilt seg. Helt håpløst!