Søvn

elskebarn

Flørter med forumet
Hei

Er det flere som sliter med søvn? Husker ikke fra forrige sv.skap, men dei siste nettene har jeg sovet 4 timer og våknet samme tid og ligger lenge før jeg sovner, og sover en time ca. Er vel hormonene som spiller inn. Griner mye å.

Absolutt, du er ikke alene her :) Har lest at det kan bedre seg ved andre trimester. Håper det stemmer!

Jeg sover mye men hver gang jeg våkner på natta tar det evigheter før jeg sovner igjen. Skikkelig frustrerende, føler jeg aldri blir skikkelig uthvilt. Jeg griner også mye!

Jeg våkner nesten annenhver time om natta og bruker også en evighet på å sovne. Føler meg som en zombie om dagene :confused:

Samme her. Går greit å sovne, men våkner ofte på natta og sliter med å få sove igjen. Og ja, griner av det meste :hilarious:

Våkner ofte her også. Det gav seg i 2.trimester sist, men så kom det tilbake igjen i 3.trimester :happy090

Sniker fra mai.
Jeg har ikke sovet skikkelig på 2,5 mnd.
Legger meg, ligger i senga i kanskje 5 timer, sover 1 time eller 2. Så våkner 1 åringen! Får kanskje 1 time på dagen.. :p denne kroppen er SLITEN! Var sånn sist og. Fra positiv test til fødsel.. etter det sov jeg som en Stein! Gleder meg til å få ut denne ungen :p

Jeg bruker lang tid på å sovne, men etter jeg har sovnet første gang går det greit. Husker også at tredje trimester var lik/verre, samtidig som det er viktig å få hvilt seg. Helt håpløst!

Back
Topp