Søvn

Annkamor1234

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har aldri hadd problema med å sove om natta før. Selv ikke i de andre svangerskapan. Meeen nu får æ fanden ikke sove om natta. Går å legg mæ Mn ligg å vrir mæ hele natta. Sovne på mårran å sover kanskje 3-4 tima, så e æ lys våken:banghead:. Det gjør ikke saken bedre av at samboer å hunden ligg med hver sine salige glis å sover. Innimellom e det akkurat som dem demonstrere med å snorkle litt..... Bare for å vise at hey se kor godt vi sover. :meh: å hunden ho ligg på rygg med labban rett opp å m tunga ut av kjeften å små pip å bjeffe i søvne:shifty:

Åh, jeg føler deg så! Jeg gnur og gnur hele natta. Tusen stillinger i løpet av natta.. i tillegg har minsten alltid sovet hele natta, men han har da begynt å våkne ofte på natta. Tror hele huset er litt gravide her, eller blir påvirka.. veldig rare netter her

Jeg har sovet ganske lett siden småen ble født, og er mer eller mindre våken fra 3-tiden. Småen våkner mellom 4.30 og 5.30 hver morgen, og ammer en gang på natten i tillegg. Men det er rart hvor vant man blir med mindre søvn når man har små barn. Jeg hadde vært helt zombie med så avbrutt søvn før forrige svangerskap, men av en eller annen grunn går det helt fint nå:)

Jeg tror jeg sover bedre nå enn før jeg ble gravid. Før jeg ble gravid igjen, var jeg trøtt uansett hvor mye jeg sov. Nå våknet jeg 05.30 hver dag av meg selv, uthvilt :eek: blir selvfølgelig trøtt utpå ettermiddagen da :hilarious::dead:

Her er det ca annenhver natt, en OK/god etterfulgt av en helt elendig. Vært slik siste 3ukene :(

Jeg våkner sykt tidlig hver dag.. og er irriter, for jeg ligger og kjenner på kvalme. Vet at dette problemet hadde vært mindre hvis jeg hadde sovet mer. Men nei, kroppen slår seg på ca kl 05 hver dag...

Her våknet jeg helt utrolig tidlig de første to ukene. Så kom kvalmen og nå sover jeg faktisk tyngre. Merkelig, men tror det er en slags forsvarsmekanisme. Det hjelper veldig å vare sove.

Sliter virkelig med å finne en god posisjon å ligge i, noe som ikke gir noe mening enda egentlig :hilarious:

Jeg sover ganske bra om natta, men på dagen er jeg såååå trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde øynene oppe på jobb!

Jeg tenker bare på baby hele tiden etter at jeg fant ut om graviditeten, så får aldri sovne om kveldene og våkner tidlig.

Klart begynne sove bedre etter skrudde ned temp på soverom, overrasket meg at det skulle hjelpe da jeg opplever fryse hele dagen :bored::bookworm:

Her sovner jeg som en stein i nitiden, men våkner alltid i 3 tiden og får ikke sove etter det:dead: Men tror det er jobbstress som holder meg våken på natta..

Samme her. Aldri hatt problem med å sove eller sovne før.
I natt våknet jeg svett og ekkel rundt kl 5. Var bare å stå opp. Ligget på sofaen siden da
Unnskyld, men så godt å se at vi er flere! Har våknet opp og kaldsvettet mange netter på rad og det er helt grusomt. Ikke får jeg sove heller...først på morgenen og da sover jeg til langt ut på dag.

Våkner stortsett tidlig uavhengig av når jeg sovner. Akutt som kroppen forbereder seg på å måtte våkne tidlig husker at jeg var sånn med guttungen også. Bare at når han kom ut som snudd det

Kom sent hjem i natt, samboeren og hunden er borte. Så nå er det stjerne-formasjon i senga. Måtte stå opp og spise litt, så rett tilbake:happy:
Her samboer på jule bord ergo ligget midt i senga ☺️ lykke. Våknet i 5 tiden men sovnet igjen og sov til nå ❤️❤️❤️

Back
Topp