Artikkel om søvn på barn.
https://www.nettavisen.no/livsstil/...den-gylne-leggetiden-for-barn/3423676531.html
https://www.nettavisen.no/livsstil/...den-gylne-leggetiden-for-barn/3423676531.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikkje alle kan like alle
Er ikke snakk om å ikke like, men mange mener Karin Naphaug behandler unger som roboter en må innstille og justere slik at de passer foreldrene
Er ikke snakk om en artikkel sa, men om mange.Det kommer jo ann på tolkning det. Eg leste ikkje den artikkelen slik.
Det kommer jo ann på tolkning det. Eg leste ikkje den artikkelen slik.
Ingen som har sagt hun ikke har norn gode poeng .Det eg meiner er at dykk ikkje lika hun og hennes metoder, er dykkar måte å tolka henne på. Det betyr ikkje at hun ikkje har noko gode poeng.
Du skriver jo selv at du ikke hører på henne, da har du ikke tatt med deg de gode poengene hennesIngen som har sagt hun ikke har norn gode poeng .
Nei jeg hører ikkr på henne men jeg har likevel ikke sagt hun ikke har gode poeng altså. Greit å ikke tolke i vilden skyDu skriver jo selv at du ikke hører på henne, da har du ikke tatt med deg de gode poengene hennes
Jeg syns kobberfruen skrev et fint innlegg ang dette temaet
Ingen som har sagt hun ikke har norn gode poeng .
Jeg skreiv jeg ikke hører på henne, skreiv ikke et ord om st hun ikke har noen gode poengEg leste det som at du ikkje syns hun har det.
Jeg skreiv jeg ikke hører på henne, skreiv ikke et ord om st hun ikke har noen gode poeng
Å jeg sier det ikke er spnnFor meg betyr hører ikkje på, at du er uenig i hennes synspunkt.
Det eg meiner er at dykk ikkje lika hun og hennes metoder, er dykkar måte å tolka henne på. Det betyr ikkje at hun ikkje har noko gode poeng.
Hun har noen gode poeng jeg er enig i noe, men jeg syns hun virker litt firkanta og legger opp til at alle babyer skal fungere på samme måte. Mye skal skje på foreldrenes premisser og babyen må innrette seg etter det.