Søvn..

KR90

Blir kjent med forumet
Er det noen andre som sliter med søvn? Blir snart gaal [emoji30] Hører de sier at når en blir gravid så kommer en til å sove mer enn tidligere.. Hos meg er det helt motsatt.. Jeg kan legge meg halv 10, våkne kl 01.00 gå på do(selv om jeg ikke må på do) ligge våken i 1-2 timer, sovne litt, våkne igjen kanskje i 03.00 tiden, samme greia som sist, sovne litt, for så å våkne i 05-06 tiden å ikke få sove mer.. Er kjempe trøtt og sliten, men får ikke til å sove [emoji42][emoji42][emoji42] Noen som har opplevd det samme? Noen som har noen tips til å kanskje slippe å våkne på natten?
#frustrert

Sånn var jeg i noen uker, våkna en gang rundt ett for å gå på do, så lå jeg våken, sovna litt, for så å våkne rundt 03-04. Da lå jeg til ungene skulle vekkes...
Men så bestemte jeg meg for å legge meg rundt 01, holdt på med det noen dager og nå er jeg tilbake til å legge meg mellom 22.30 og 00, sover stortsett til 08 :)

Er det noen andre som sliter med søvn? Blir snart gaal [emoji30] Hører de sier at når en blir gravid så kommer en til å sove mer enn tidligere.. Hos meg er det helt motsatt.. Jeg kan legge meg halv 10, våkne kl 01.00 gå på do(selv om jeg ikke må på do) ligge våken i 1-2 timer, sovne litt, våkne igjen kanskje i 03.00 tiden, samme greia som sist, sovne litt, for så å våkne i 05-06 tiden å ikke få sove mer.. Er kjempe trøtt og sliten, men får ikke til å sove [emoji42][emoji42][emoji42] Noen som har opplevd det samme? Noen som har noen tips til å kanskje slippe å våkne på natten?
#frustrert
Hadde det sånn hele forrige svangerskap. Har ingen tips desverre, men det er ganske normalt.

Har det på akkurat samme måte, veldig slitsom. Sover egentlig veldig godt til vanlig. Men hjelper nok ikke på denne varmen som er nå heller!

hadde det en liten periode, våknet i 1-2 tiden for å gå på do. Lå en liten stund før jeg fikk sove igjen til da jeg våknet klokken 5 og trodde da at jeg hadde forsovet meg til jobb.. Var sånn hver dag i kanskje 2 uker ca. Kjempe slitsomt og spesielt det å våkne i panikk i 5 tiden, men fikk sove igjen etter det til klokken 7, men var jo dødstrøtt da :o Nå legger jeg meg før 12 og når jeg har fri eller jobber ettermiddag våkner jeg mellom 8 og 9. men når jeg skal på jobb og våkner klokken 7 er jeg kjempe trøtt uansett hvor tidlig jeg legger meg. -.-

#frustrert

Jeg er helt lik!! Slitsomt!

Jepp, jeg får ikke sove igjen når jeg har vært oppe for å tisse. Dersom jeg klarer å begrense væskeinntaket litt på kvelden drøyer det gjerne til tidlig morgen før jeg må opp på do.. Er kjedelig å tisse kl 03:00 og glo i taket frem til klokka ringer :dead:

Jeg sliter med det motsatte, jeg sover så mye at jeg vurderer å sykmelde meg for å kunne leke med poden når jeg kommer hjem fra jobb...

Sliter med å sovne om jeg våkner på natten. Mot slutten av forrige svangerskap våknet jeg gjerne i 4-5 tiden konsekvent. Det var en god forberedelse på barseltid og «sov-når-du-kan» men der er ikke spesielt godt forenlig med å jobbe fullt :(

Jeg sliter med det samme, men nå har jeg faktisk sovet to netter på rad uten å måtte opp på do, så nå føler jeg meg litt uthvilt. Har våknet men ikke sånn at jeg ikke har klart å sovne med en gang igjen! Kanskje det går seg til for alle etter hvert! Jeg håper det! Det er direkte vondt å ikke få sove godt!

Må gjerne opp på do 1-2 x i løpet av natten. Første er som regel 1-2 t etter jeg la meg. Og andre er rundt 3-5 tiden. Så opp 07:30. Men kan legge meg igjen ved behov på dagtid.

Kjenner meg igjen. Jeg slet veldig med søvnen for noen uker tilbake. Blitt bedre nå. Jeg kunne legge meg i 22 tiden og være kjempetrøtt, og da jeg la meg så klarte jeg ikke sove. Så måtte jeg bare stå opp og vente på at jeg skulle bli mer trøtt. Endte ofte opp med nada søvn eller bare et par timer før jobb og det var slitsomt.

Våkner mange ganger om natta hvis jeg først har en dårlig natt, men andre netter sover jeg heldigvis godt. Er spesielt hvis jeg skal rekke noe på morgenen

Jeg har også hatt det slik de siste ukene. Våknet midt på natten for å gå på do og blitt liggende våken opptil 3 timer. Gjerne kvalm i tillegg. Hatt mat på nattbordet og heldigvis mange fridager i mai [emoji4]

#frustrert
Ja!!det er så slitsomt. Blir så kvalm av dårlig søvn også:/ i Uke 10 i dag så håper det blir bedre før magen rekker å komme i veien :p

Må alltid opp 2-3 timer etter jeg har lagt meg for å tisse. Sov veldig godt i helgen da, da jeg sov hos søsteren min og hun hadde sånn pynte-pølse-pute som jeg sov med:happy093 den var amaaaazing!! Håper å finne en slik, har ikke lyst å bruke massevis av penger på bbhugme, for den blir alt for stor som ammepute senere.

Back
Topp