Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke noe særlig det heller, nei :/Jeg får heldigvis sove fort, men våkner så mye...
Det er bra det daFøler jeg sovner ganske fort når jeg bare bestemmer meg for at nå skal jeg sovne, men di 2 siste dagene har jeg "følt" meg våken tidlig på morgen. Liksom bare venter på at alarmen skal ringe fordi om jeg er sikkelig trøtt og vil sove lengere.![]()
Skjønner :/ kjenner til det også. Får aldri helt følelsen av nok søvn fordi den alltid blir brutt.Sovner relativt fort men våkner mange ganger i løpet av natten.
Uff høres ikke bra utJeg sliter veldig med søvn. Sliter med å sovne og våkner flere ganger om natta. Dette pga uro og kvalme. Det lureste jeg gjør er å ta en reisesyketablett i 21 tiden, da sovner jeg lettere og er mindre kvalm om natta og morgenen [emoji4]

Det må være en fæl følelse egentlig. Sikkert slitsomt også, tro at det er morgen.Sliter med å sovne og våkner flere ganger og tror det er morgen... jeg sover vanligvis mye og tungt![]()
Snakket med legen i dag og hun sa det var trygt med postafen (for kvalmen). Den er reseptfri og jeg kunne ta inntil 3 hver dag. Står vel på pakken at en skal være i kontakt med lege først.Uff høres ikke bra ut
Tar du en slik tablett hver kveld? Jeg har ikke noe slikt dessverre, så håper jeg klarer å sove bedre i natt. Er det noe som man får reseptfritt? Og regner med at det ikke er skadelig for fosteret siden du bruker det![]()
SkjønnerSnakket med legen i dag og hun sa det var trygt med postafen (for kvalmen). Den er reseptfri og jeg kunne ta inntil 3 hver dag. Står vel på pakken at en skal være i kontakt med lege først.
Så bra at du fant ut at det hjalp å kutte ut enkelte mat og drikkevarerang søvnproblemer så slet jeg gjennom hele forrige svangerskap. Startet litt slik denne gangen også. Men etter at jeg kuttet ut koffein og snop totalt, (drikker ikke kaffe eller Pepsi etter kl 14) så har det gått fint![]()