Søvn

Kms92

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Flere som sliter med dette?
Jeg sliter for tiden med å klare å sovne. Kjenner det tar veldig på energien, og det er jo ikke så rart. Hva gjør dere hvis dere ikke får sove?

Føler jeg sovner ganske fort når jeg bare bestemmer meg for at nå skal jeg sovne, men di 2 siste dagene har jeg "følt" meg våken tidlig på morgen. Liksom bare venter på at alarmen skal ringe fordi om jeg er sikkelig trøtt og vil sove lengere. :o

Føler jeg sovner ganske fort når jeg bare bestemmer meg for at nå skal jeg sovne, men di 2 siste dagene har jeg "følt" meg våken tidlig på morgen. Liksom bare venter på at alarmen skal ringe fordi om jeg er sikkelig trøtt og vil sove lengere. :o
Det er bra det da :) godt å ha det sånn også egentlig.

Sovner relativt fort men våkner mange ganger i løpet av natten.
Skjønner :/ kjenner til det også. Får aldri helt følelsen av nok søvn fordi den alltid blir brutt.

Ingen flere som sliter med søvn? Evt har noe tips?

Jeg sliter veldig med søvn. Sliter med å sovne og våkner flere ganger om natta. Dette pga uro og kvalme. Det lureste jeg gjør er å ta en reisesyketablett i 21 tiden, da sovner jeg lettere og er mindre kvalm om natta og morgenen [emoji4]

Jeg sliter veldig med søvn. Sliter med å sovne og våkner flere ganger om natta. Dette pga uro og kvalme. Det lureste jeg gjør er å ta en reisesyketablett i 21 tiden, da sovner jeg lettere og er mindre kvalm om natta og morgenen [emoji4]
Uff høres ikke bra ut :(
Tar du en slik tablett hver kveld? Jeg har ikke noe slikt dessverre, så håper jeg klarer å sove bedre i natt. Er det noe som man får reseptfritt? Og regner med at det ikke er skadelig for fosteret siden du bruker det :)

Sliter med å sovne og våkner flere ganger og tror det er morgen... jeg sover vanligvis mye og tungt :shifty:
Det må være en fæl følelse egentlig. Sikkert slitsomt også, tro at det er morgen.
Skjønner. Pleier å være sånn selv. Men nå etter at jeg ble gravid så har søvnen gradvis meld avbud. [emoji13]

Uff høres ikke bra ut :(
Tar du en slik tablett hver kveld? Jeg har ikke noe slikt dessverre, så håper jeg klarer å sove bedre i natt. Er det noe som man får reseptfritt? Og regner med at det ikke er skadelig for fosteret siden du bruker det :)
Snakket med legen i dag og hun sa det var trygt med postafen (for kvalmen). Den er reseptfri og jeg kunne ta inntil 3 hver dag. Står vel på pakken at en skal være i kontakt med lege først.

Snakket med legen i dag og hun sa det var trygt med postafen (for kvalmen). Den er reseptfri og jeg kunne ta inntil 3 hver dag. Står vel på pakken at en skal være i kontakt med lege først.
Skjønner :) det er absolutt en mulighet. Skal ha det i bakhodet :)

ang søvnproblemer så slet jeg gjennom hele forrige svangerskap. Startet litt slik denne gangen også. Men etter at jeg kuttet ut koffein og snop totalt, (drikker ikke kaffe eller Pepsi etter kl 14) så har det gått fint :)

ang søvnproblemer så slet jeg gjennom hele forrige svangerskap. Startet litt slik denne gangen også. Men etter at jeg kuttet ut koffein og snop totalt, (drikker ikke kaffe eller Pepsi etter kl 14) så har det gått fint :)
Så bra at du fant ut at det hjalp å kutte ut enkelte mat og drikkevarer :)
Selv så drikker jeg ikke kaffe eller brus med koffein etter at jeg ble gravid. Jeg klarte faktisk å sovne relativt raskt i natt, men det ble sent

Jeg sover kjempegodt. Uansett hvor kvalm jeg er på dagen så går det over når jeg legger meg. Det eneste som hjelper er å sove...

Back
Topp