Søvn

Toto

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hvor lenge sover babyene deres om natta? Min lille på 6uker kan sove opptil 5 timer, andre dager våkner han hver time og da kan han ikke få puppen fort nok.
 
Min sover fra ca9-10 til 2-3 så er det mat og ny bleie før hun våkner klokka 5. Noen ganger sovner hun etter mat igjen da, men bare en liten time. Hun er 7 uker
 
Her sover lillegutt som regel tre timer av gangen. Har opplevd en natt at han sov seks timer i strekk. Håper det skjer igjen ;)
 
Sover fra ca 20-00 eller 01, også er han våken igjen rundt 03 eller 04. Men det varierer, i natt var han våken 04:30. Som regel alltid klar for å stå opp mellom 06 og 06:30. Når det er økedøgn kan han fort være på puppen hver time natta gjennom.
 
Lillegutt sover som regel 2-3 timer mellom ammingene på natta. Slått til med 5 timer to ganger. Legger oss som regel mellom 22-23 og våkner i 9-tida. Men han er bare 2,5 uker, så har ingen rutiner ennå. Virker som døgnrytmen hans er ganske riktig da, da han stort sett bare spiser og sover på natta [emoji4]
 
Skjønner at min er ganske normal da [emoji4] Gleder meg til litt sammenhengende søvn etterhvert, nå får jeg bare nyte babykos om natta [emoji170]
 
Skal sies at jeg IKKE savner det og våkne hver gang jeg snudde meg tidligere for så og gå på do (når jeg var gravid). Plager meg ikke og våkne på natt nå <3
 
Skal sies at jeg IKKE savner det og våkne hver gang jeg snudde meg tidligere for så og gå på do (når jeg var gravid). Plager meg ikke og våkne på natt nå <3
Det er helt sant, så mye bedre å våkne med en gullklump som bare vil ha mamman sin[emoji170]
 
her sover vår jente på 7 uker fra ca 22 til ca 04 hver natt og får pupp. etter dette våkner hun i 07/08 tiden spiser litt og sovner igjen. og i 10 tiden står vi opp. i 13 tiden har hun igjen en lang dupp som stort sett varer frem til 16/17 tiden. å etter det er hun våken igjen å kan sove litt av og på bare noen smådupper fra og til frem til leggetid på kvelden. (ikke alle dager er likedann, noen dager sover hun mindre.)
 
Frøkna mi sover fra mellom 21 og 23 til mellom 04 og 06 også igjen til klokken 10 ca.
 
Min lille herremann våknet va 3 ganger om natta og ville ha mat i begynnelsen men nå sover han lengre i gangen. Sovner i 22-23 tida og sover til 04:30-05:00. Spiser så sovner igjen til rundt 08:00-09:00. Men nå sover han faktisk nesten hele døgnet da. Godt sovehjerte
 
8 uker gammel. Sovner kl 20.30-21.30. Sover da nesten alltid 4 timer før mat. Ammer oftest kl 00.30/1, 03.30 og 05.30 (står da enten opp eller han sover videre til 7/8). Noen netter er det bare to amminger (01.30 og 5). Ganske punktlig allerede:)
 
Sover ca 2 timer om gangen[emoji42] Noen netter føler jeg at jeg har lagt med puppene framme hele natten [emoji85]
 
Back
Topp