Søvn

Hei!

Jeg lurer på hvordan det står til med søvn hos dere. Jeg har ikke mye utfordring med kvalme og liknende, men jeg har problemer med å sove.
Legger meg ca 23, sovner greit. Våkner første gang ca 02. Opp på do. Sovner igjen etterhvert, våkner igjen ca 05, og har vanskelig for å sovne ordentlig igjen. Får ikke sove på dagen heller..
Når jeg våkner er det enten pga en av de syke marerittene jeg har, eller så bare våkner jeg.

Slitsomt. Er 7+2 nå, og håper ikke dette vedvarer :(
Noen andre som sliter med å sove?

Du beskrev min situasjon igrunn! Håper også det går over. Er 7+5 å har null å niks igjen av energi etter kl 13 en vanlig dag. Da vil jeg bare sove - men sover så dårlig!

Våkner av de verste marerittene også.
Drømte at jeg drepte ungen til ei venninne i natt! Skulle passe barnet mens venninna mi fødte en hest, og det ENESTE ungen gikk med på var å spise Grandiosa med ekstra paprika. Så da ga jeg det, men ungen har melkeallergi og tåler ikke osten som er øå pizzaen. Så vi måtte forte oss på sykehuset for å få adrenalin og sånn. Der møtte vi venninna mi og den nyfødte hesten. Som jeg skulle holde. Og mistet i hodet på det barnet som hadde anafylaktisk sjokk og var på vei inn i diabeteskoma. Både hesten og barnet døde, men venninna mi tok det veldig pent da. Sånn siden hun ikke trengte en hest.

Seriøst... det er lenge til mai hvis dette fortsetter [emoji85]

Herregud. Natt til i går var jeg på en diger rusten båt i en storm, alle vennene mine ble borte, og hver gang jeg lukket en dør bak meg stod det en fyr i rød genser med dukkeansikt der. Evig runddans. Ble ikke drept, men våkna av at jeg ble så redd :p
I natt var jeg på en skogstur med mange folk. Med kanopadling og andre hyggelige aktiviteter. Mistet mobilen og gikk av en eller annen sinnsvak grunn tilbake etter det hadde blitt mørkt. Veldig villmark-tilstander, bikkjene ble drept og jeg endte med å sitte fast i en sump... Som du sier... det er lenge til mai!

Jeg sover like godt som før, MEN jeg har allerede begynt å stå opp en gang pr natt for å tisse. Begynte det så tidlig sist gang da? Det husker jeg ikke, men jeg gruer meg til 240 netter til med det!

Jeg trodde heller ikke det begynte så tidlig!!!
Irriterende..

Jeg er konstant trøtt, men får ikke sove.... det er så fryktelig irriterende og slitsomt. Når jeg først sovner sover jeg ikke noe godt, håper virkelig at det bedrer seg[emoji1317] Jeg er også oppe 4 ganger om natta for å tisse, i tillegg til en 2 åring som ikke sover gjennom natten enda... #sliten

Jeg sovner greit, men våkner utallige ganger iløpet av natta, og sliter med å sovne igjen. Det pleier jeg ikke gjøre til vanlig, har ett særdeles godt sovehjerte egentlig! Etter at toåringen begynte å sove natta gjennom på forsommeren, kan jeg telle på en hånd de nettene jeg har hatt oppvåkning, fram til jeg ble gravid...

Drømte at jeg drepte ungen til ei venninne i natt! Skulle passe barnet mens venninna mi fødte en hest, og det ENESTE ungen gikk med på var å spise Grandiosa med ekstra paprika. Så da ga jeg det, men ungen har melkeallergi og tåler ikke osten som er øå pizzaen. Så vi måtte forte oss på sykehuset for å få adrenalin og sånn. Der møtte vi venninna mi og den nyfødte hesten. Som jeg skulle holde. Og mistet i hodet på det barnet som hadde anafylaktisk sjokk og var på vei inn i diabeteskoma. Både hesten og barnet døde, men venninna mi tok det veldig pent da. Sånn siden hun ikke trengte en hest.

Jeg ler! Jeg drømte at min 58 år gamle mor var gravid med gubben til søstera mi (32 år). Kan vel kalles mareritt det også! [emoji15] I samme drømmen mista jeg tennene mine også, jeg stod på badet, også bare datt det råtne tenner ut av munnen min. Huff. Drømmer generelt mye nå, er ofte sliten når jeg våkner fordi det har skjedd så mye i huet mitt i løpet av natta. Jeg er 9+1 nå [emoji4]

Jeg sovner greit, men våkner utallige ganger iløpet av natta, og sliter med å sovne igjen. Det pleier jeg ikke gjøre til vanlig, har ett særdeles godt sovehjerte egentlig! Etter at toåringen begynte å sove natta gjennom på forsommeren, kan jeg telle på en hånd de nettene jeg har hatt oppvåkning, fram til jeg ble gravid...

Samme her! Har aldri hatt problemer med søvn :/

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] takk for dagens latterkrampe!

Sover som en stein, men må stå opp ca kl 6 hver eneste dag med 2-åringen da han er i en fase hvor mamma må gjøre ALT. Før fikk i det minste pappa slippe til noe. Såååå sliten :arghh:

Uff.. det var faktisk dei sjuke drømmene eg mistenkte at eg kanskje var gravid, kun ei veke etter eggløsning.. hadde vert på nattevakt, og klarte å drømme tre utfyllande drømmer når eg kom heim.. noko som fortsatte alle gangene eg skulle sove. Tok ein test men den var negativ, men var ikkje heilt overbevist. [emoji28] eine drømmen var om ei venninne som venter barn (ho gjer ikkje det) og eg og ei anna venninne skulle lage babyshower for ho... [emoji5]

Back
Topp