Søvn

Alma2018

Flørter med forumet
Himmelbarn
Hei!

Jeg lurer på hvordan det står til med søvn hos dere. Jeg har ikke mye utfordring med kvalme og liknende, men jeg har problemer med å sove.
Legger meg ca 23, sovner greit. Våkner første gang ca 02. Opp på do. Sovner igjen etterhvert, våkner igjen ca 05, og har vanskelig for å sovne ordentlig igjen. Får ikke sove på dagen heller..
Når jeg våkner er det enten pga en av de syke marerittene jeg har, eller så bare våkner jeg.

Slitsomt. Er 7+2 nå, og håper ikke dette vedvarer :(
Noen andre som sliter med å sove?

Jeg går å legger meg ca. 22.00 fordi jeg er så trøtt. Våkner minst en gang om natten for å tisse. Når jeg våkner på morgenen igjen, noe som varierer når, føler jeg ofte at jeg ikke har sovet. Ut over dagen sover jeg flere ganger om jeg har mulighet. På jobb er det selvfølgelig litt vanskelig men om jeg har fri eller etter jobb så døser jeg innimellom. Jeg er 9+4 nå. Men har hatt tider der jeg ikke fikk sove uansett hvor trøtt jeg var, så kanskje det svinger litt :)

Våkner av de verste marerittene også.
Drømte at jeg drepte ungen til ei venninne i natt! Skulle passe barnet mens venninna mi fødte en hest, og det ENESTE ungen gikk med på var å spise Grandiosa med ekstra paprika. Så da ga jeg det, men ungen har melkeallergi og tåler ikke osten som er øå pizzaen. Så vi måtte forte oss på sykehuset for å få adrenalin og sånn. Der møtte vi venninna mi og den nyfødte hesten. Som jeg skulle holde. Og mistet i hodet på det barnet som hadde anafylaktisk sjokk og var på vei inn i diabeteskoma. Både hesten og barnet døde, men venninna mi tok det veldig pent da. Sånn siden hun ikke trengte en hest.

Seriøst... det er lenge til mai hvis dette fortsetter [emoji85]

Sover dårlig her, sykt mye mareritt. Sliter med å klare å sovne er konstant trøtt. Sovner litt på soffan innimellom, sover alt for lite. Håper det kommer seg snart

Jeg sover veldig mye iløpet av dagen. En trøtt kropp for meg vil si at jeg blir kvalm. [emoji52][emoji52]

Drømte at jeg drepte ungen til ei venninne i natt! Skulle passe barnet mens venninna mi fødte en hest, og det ENESTE ungen gikk med på var å spise Grandiosa med ekstra paprika. Så da ga jeg det, men ungen har melkeallergi og tåler ikke osten som er øå pizzaen. Så vi måtte forte oss på sykehuset for å få adrenalin og sånn. Der møtte vi venninna mi og den nyfødte hesten. Som jeg skulle holde. Og mistet i hodet på det barnet som hadde anafylaktisk sjokk og var på vei inn i diabeteskoma. Både hesten og barnet døde, men venninna mi tok det veldig pent da. Sånn siden hun ikke trengte en hest.

:laughing002 Sykeste drømmen! Får håpe du slipper det der hele svangerskapet, ja! :P

Sovner umiddelbart når som helst, hvor som helst, og sover som en stein[emoji23] Skal sies at jeg alltid har hatt et godt sovehjerte.

Jeg sover like godt som før, MEN jeg har allerede begynt å stå opp en gang pr natt for å tisse. Begynte det så tidlig sist gang da? Det husker jeg ikke, men jeg gruer meg til 240 netter til med det!

Legger meg ca kl 22, er som regel stuptrøtt frem til da. Våkner ganske nøyaktig rundt kl 05 på morgenen for å gå på do. Etter det sliten jeg med å falle i dyp søvn, så de værste marerittene kommer som regel da. Handler om SA med MYE blod og slim, om babyer som blir drept, Anders Behring som har tatt hele blokka vår som gissel osv. Så ja. Er i uke 6+6, så håper det går over snart. Hvis ikke kommer jeg til å bli psykisk ustabil[emoji23]

Jeg har slitt med søvnproblemer i mange herrens år, så syntes nesten det er litt bedre nå som jeg er så ulidelig trøtt (ligger i det minste ikke våken til langt på natt, og sovner som regel alltid før midnatt nå). Jeg våkner utrolig nok ikke av at jeg må tisse ennå, men våkner gjerne tidlig av at 4 åringen roper på meg og da må jeg LØPE på do. Hadde for en ukes tid siden kjempeproblemer med å sovne igjen hvis jeg våknet, men slik er det heldigvis ikke lenger.

Jeg har ikke hatt noe særlig mareritt, bare skikkelig sprø drømmer. Men det syntes jeg bare er kult :woot:

Har sovet flere ganger på dagen siste uka, når det har latt seg gjøre. Har vært så trøtt at jeg omtrent ikke har klart å holde meg våken :dead:

Unnskyld...

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jeg har hatt det sånn i alle tre sv skapene! Våkner om natten og sliter med å sovne igjen!
Min erfaring er at det går i perioder! [emoji5]

Jeg går i seng kl 19, og har sovnet innen kl 20. Våkner ca tre ganger om natten for å tisse, ellers så kan jeg også bli lys våken i 03-tiden, og må stå opp, for så å legge meg igjen et par timer senere. Er veldig trøtt hele tiden [emoji42][emoji42]

Kjenner meg veldig igjen i det mange skriv her. Sovne ganske fort. Men våkne jevnt over hele natta å må på do å får itj søv igjen på ei go stund. Hva aldri et problem før graviditeten. Går meg på nervene snart

Jeg går å legger meg ca. 22.00 fordi jeg er så trøtt. Våkner minst en gang om natten for å tisse. Når jeg våkner på morgenen igjen, noe som varierer når, føler jeg ofte at jeg ikke har sovet. Ut over dagen sover jeg flere ganger om jeg har mulighet. På jobb er det selvfølgelig litt vanskelig men om jeg har fri eller etter jobb så døser jeg innimellom. Jeg er 9+4 nå. Men har hatt tider der jeg ikke fikk sove uansett hvor trøtt jeg var, så kanskje det svinger litt :)
Jeg la meg kl 22 før jeg ble gravid også jeg :D

Hihihi :yuck: Rare drømmer er ikke uvanlig når man er gravid. Jeg drømte at jeg fødte en skilpadde!! Og den bevegde seg så raskt at jeg ikke klarte å holde følge!
En venninne av meg drømte at hun fødte en hai, og måtte sende samboeren i dyrebutikken for å kjøpe et akvarium :laughing021

Sover så fort som jeg har anledning på dagtid. Legger meg som regel mellom 20-22 og sover til 10 tiden neste morgen. Varierer fra 0-3 ganger jeg er opp å tisset. Plaget mye med kvalme, men ikke om natta, og må sove til jeg våkner, og ligge litt før jeg står opp. Det hjelper på kvalmen

Back
Topp