Søvn

Ja av og til, blant anna i natt [emoji106] Ikkje på do en gang! Forrige graviditet var eg på minst 3 ganga for natt!

Sover dårlig. Klarer ikke lenger snu meg i søvne, så våkner jevnlig for å bytte side. I tillegg oppe på do 1-2 ganger om natten. Ikke helt forberedt på det, sov som et barn hele forrige svangerskap.

Sover helt elendig. Kan kun sove på venstre side, og det er både vondt upraktisk[emoji1304]

Sover dårlig. Klarer ikke lenger snu meg i søvne, så våkner jevnlig for å bytte side. I tillegg oppe på do 1-2 ganger om natten. Ikke helt forberedt på det, sov som et barn hele forrige svangerskap.

Samme her. Klarer ikke snu meg uten å våkne, må på do og har vansker med å sovne igjen når jeg først er oppe for å gå på do.

Haddd det litt sånn i forrige svangerskap også.

Søvn? Er det for noe? Sover ikke mer enn max 2 timer sammenhengende og blir ofte ikke mer enn 4 timer hver natt.. Hadde vært deilig med bare en hel natts søvn og hente seg litt inn på [emoji42]

Kjenner meg igjen :-( sov bra helt frem til uke 30. Nå våkner jeg også hver gang jeg må snu. Må styre og ordne med puter flere ganger. Ryggen er ikke god på morgenen :-( også var det den tissingen da...

Hadde en periode med lite og dårlig søvn! Nå er det betraktelig mye bedre! :)

Skriver under på samtlige over her. Bekken/rygg smerter, halsbrann, tissetrang osv. Her blir det aldri mer enn 4-5 timer søvn

Nei, jeg sover dårlig. Det er for varmt og klamt, jeg må tisse, og jeg våkner hvis jeg snur meg. Jeg får så veldig halsbrann hvis jeg ligger på høyre side, så jeg må ligge på venstre, også strekker det i huden på brystet hvis puta jeg har stabla under meg glir vekk. Legger meg så tidlig jeg kan, blir liggende i senga så lenge som mulig, og sover en time på sofaen på dagen hvis anledningen byr seg... Også ler jeg av appen min som ber meg sove mye så jeg er forberedt til den lille kommer.

Heilt forferdelig :( Ryggen og bekkenet verker og når eg snur meg og havner på ryggen blir eg kvalm og våkner (vena cava syndrom). Enkelte ganger blir det så intenst at kroppen reagerer med å måtte tømme seg (beklager detaljene... :p) og da må eg selvfølgelig opp. Er også på do ett par ganger om natten... Alt dette gjør at eg sover dårlig - husker ikkje når eg var uthvilt sist
:(
Lillesøster blir også veldig aktiv når eg våkner - det hjelper ikkje akkurat ;)

Sover ufattelig dårlig. Kan bare sove på sidene. Ryggen og bekkenet gjør så det meste er vondt. Tørrhoste fra helvete (på 3. Mnd nå) og de siste 4 dagene har jeg nesten ikke kunnet røre meg uten å få intense smerter. Kjempe vondt i flere ribbein kjennes ut som de har brista. Det medførte at kiropraktoren nesten ikke fikk behandlet meg heller for tårene bare trillet.. det samme skjer når jeg prøver å snu meg. Varm klam og rastløse bein..

Sover bra en og annen natt . [emoji4][emoji1360]men må ofte på 2 hver 3 time og i tillegg er jo lillegutt i magen veldig aktiv når jeg har vert oppe på do. Og så har jeg noen intense legg kramper til tider. Hadde ikke det sist

Sover ikke noe godt lenger :shifty: Sover Max 2 timer før jeg må opp å tisse og hunden blir KJEMPEglad hver gang jeg står opp :hilarious:, lille har party i magen, melka renner, halsbrann, bekkenet verker når jeg snur meg, og det er som jeg kjenner underhuden på magen revner litt mer for hver gang jeg rører meg, sulten, varm og en snorkende mann! PUH!! Det var dagens klaging!;)
Har vært kjempeheldig og hatt et fantastisk fint og problemfritt svangerskap, men nå kjenner jeg det begynner å bli tungt (34+4)

Back
Topp