Søvn

Våken her også. Vet ikke hva som vekker meg, kan muligens være huleboerens turning, han sparer ikke på kruttet.

Fikk sove i går natt, men våken mange timer natta før der og. Blir litt sliten av det når klokka ringer early in the morning og man skal på jobb. :(

Sliter med søvn her også, ikke noe plager som gjør det, bare våkner og får ikke sove igjen. Kjempe kjedelig. Var sånn på slutten i sist svangerskap også.
sikkert kroppen som forbereder seg på å tåle nattevåk og lite søvn fremover :p

Ja, jeg også! Ofte jeg bare må stå opp i fire-fem tiden:/ Vanligvis elsker jeg å sove, men de dager er visst over:p

Varierer veldig fra natt til natt. Noen ganger siver jeg godt, andre ganger nesten ikke noe og alt der imellom. Slet med søvn på slutten sist også!:(

Sovner greit, men utrolig dårlig søvnkvalitet. Våkner av bekkensmerter hver gang jeg snur meg i søvne og hvis jeg har lagt meg på ryggen våkner jeg av at jeg ikke får puste fordi magen presser på lungene. Slitsomt..

Jepp. Hofter og skuldre. Vet ikke hvilken side jeg skal ligge på :(

Våken her også. Vet ikke hva som vekker meg, kan muligens være huleboerens turning, han sparer ikke på kruttet.

Fikk sove i går natt, men våken mange timer natta før der og. Blir litt sliten av det når klokka ringer early in the morning og man skal på jobb. :(
Har du bbhugme pute?

Jepp, eg slite litt med muskelsmerter i arma og bein so ofta kjeme på nattå når eg e trøtt, samt viss eg våkna ila nattå så ligge eg lenge våken før eg sovna igjen. Detta skjer oftast dei nettene eg skal på jobb dagen etter. Ligge å tenke på at eg må sova for eg snart ska stå opp...
Eg søve best på ryggen, når eg ligge på siå so klemme det på ribbebeina på sida sjølv om eg brukar ammeputa til støtte.. Har heldigvis ikkje blitt plaga av spark så Helde meg våken om nattå :joyful:

Utrolig trøtt for tiden, men våkner hver gang jeg skal snu meg i sengen, og må som regel på do ett par ganger i løpet av natten. I natt våknet jeg også av intense menssmerter, da var det ikke lett å sove videre:/

Krampa har heldigvis gitt seg, så våkner ikke lenger av det :)
Nå våkner jeg enten av halsbrann (har våknet to ganger av at jeg faktisk gulper :(), vesla som trener karate i magen eller bare våkner og ikke får sove igjen. I tillegg har vi noen dustete naboer som har høylytt fest så og si hver helg. Vet ikke hvordan det skal gå når frøkna kommer til verden, ettersom hun skal sove med oss de første månedene.
Er veldig daff for tiden, så skal nyte slappe-av-tiden nå før babyen kommer :P

Sover kjempe dårlig og sliter med å sove selv om jeg er sååå trøtt. Lurer på om det er etter nattevaktshelgen jeg hadde som gjør det vanskelig å snu eller om dette er sånn det blir fremover. Uannsett tungt å stå opp kl. 6 og løpe hele dagen på jobb med lite og dårlig søvn :( håper den gode søvnen kommer tilbake snart :p :p

Sliter mer og mer med søvn. Får sove i korte omganger iløpet av natten. Får nesten sove bedre når storesøster og mannen har reist til bhg og jobb :p Jeg våkner hver gang jeg skal snu meg, pga ubehag og er så tett i nesa om dagen, så får jo ikke puste ordentlig :/ er heldigvis ikke alt for mange uker igjen til han kommer ut.

35+0

Sliter med å såvna, går og ofte på do om nettene no..
også har det visst blitt rutine at eg våkner kvar morgen kl 06.00 BEINT for å tisse, ahahah, men våkner og kvar gong eg skal snu meg, er så ubehageligt

Her og våknes det hver gang jeg skal snu meg, hver gang jeg må tisse, Evt. Når lillegutt vil turne litt og av og til uten grunn;p

Våkner som regel 1-2 ganger i løpet av natta... enten pga. krampe i beina eller at jeg må på do. Sovner heldigvis fort igjen :)

Her er det en liten krabat som trur at blæra mi er ei tromme-.- pluss at når eg faktisk sovnar so har eg so livlige drømma at når eg våkna føles det ut som eg aldri sovna!:p

Sover helt elendig! Våkner for å gå på do minst 4-6 ganger iløpet av natta (som varer fra ca 24-06), og har en rygg som verker helt jævlig... Prøver å sove litt etter jeg har levert jenta på skolen, men da er lille i magen aå aktiv, så det blir maks 1time. Føler meg som en zombie for tiden, og synes det er tungt å gå gravid denne gangen. 35 uker på vei, så trøster meg med at det nærmer seg heldigvis slutten :)

Back
Topp