LuLu85
Forelsket i forumet
Føler det er bare jeg som "sliter" med en baby Pga dårlig søvnvanne. Hun gråter hustak hver kveld før hun sovner. Og da har jeg allerede prøvd å gi smokk 1000 ganger fordi hun kaster den ut av munnen Pga grått. Vugging. Koseklute og signing. Samme ting hver kveld. Vi går inn i soverommet etter stell kl. 20 og hun holder på med hylgråting til ca. 22:30-00 noen ganger enda lenger. Og når hun først sovner da er våkner hun opp igjen hver time minst gjennom hele natt. Og rett etter kl. 06 begynner magevondten. Hun vrir seg fra side til side og har mye luft som skal ut. Går inn på badet og skifter bleie på henne og prøver å få henne til å få ut avføring. Noen ganger kommer avføringen noen ganger kun masse luft. Og etter det er det umulig for å få henne til å sove igjen. Hun sover kanskje Max 30 min 3-4 ganger gjennom hele dagen. Hun er konstant overtrøtt og får ikke hjulpet henne til søvn. Hun liker ikke å bli bært eller få pupp for å søvne. Har prøvd semper dråper. Minifom dråper. Kiropraktor. Fennikelte. Ingenting hjelper. Jeg tenkte at hun blir kanskje ikke mett av melken min og kjøpte både vanlig melk fra butikken og kumelk allergi vennlig melk fra apoteket. Hun tar ingen av dem. Har prøvd grøt men hun våkner like ofte på nattid. Og magen blir 100 ganger verre. Jeg går rundt som en zombi og er konstant trøtt og sliten. Hun er så vakker og blid når hun har det bra. Hun er snart 5 mnd gammel. Føler at tiden flyr og jeg klarer ikke nytte tiden :'(
Noen som har noe råd å gi en desperat førstegangs mor?
Noen som har noe råd å gi en desperat førstegangs mor?