søvn???

MtBoT

Elsker forumet
Lurer på en ting....hvordan er det med søvnen deres nå om dagen??

Plutselig en dag begynte jeg å sove dårlig om natta og sovner ikke igjen før noen timer etterpå..
jordmor mente jeg kanskje tenkte på fødselen, men jeg gjør ikke spesielt d...har hatt det sånn en stund nå..ikke vet jeg, men kanskje kroppen forbereder seg på litt søvnløse netter? [:)]

Søvn hva er det? Hvis jeg er så heldig at jeg får sove er det bare for en bitteliten stund, for enten får jeg kynnere, ellers så må jeg på do.. eller så driver bebisen min med kick boksing! hahaha [:D] Er vel i hard trening til den lille kommer, sånn at jeg klarer å være våken hele natta [;)]

Jeg har hatt dårlig søvn på noen måneder nå.. jeg står opp om natta eller på morgenkvisten og får ikke sove igjen før etter noen timer, gudskjelov at jeg er sykmeldt så jeg for sovet utover dagen...

Siste uka har jeg også sovet meget dårlig. Tenker på mye, men er generellt urolig uten at jeg kan sette fingeren på det. Sliter med å få sove og våkner flere ganger om natta og er lys våken......er det bekymringer rundt graviditeten tro?

Har akkurat begynt å få det samme problemet. Får ikke sove ordentlig hverken på natta eller dagen. Ikke noe annen grunn enn at jeg ikke sover godt. Begynner å fløe meg mer og mer som en hvalross som ikke får lagt seg til...

[:)]Sover som en stein jeg.... 8 timer på natta ,og gjerne en time eller to på dagen..Kroppen prøver vel å lade opp til noen søvnløse mnt.[8|]
Sønnen min har sydd en spesialpute til meg da ,en som støtter magen perfekt når jeg ligger på siden. Snille gutten ,spurte håndarbeidslæreren sin, og hun ,en eldre dame 60+, hjalp ham med å lage. Er sååå stolt av min elskede sønn! Varter opp sin "feite" mamma.[:D]

når eg først sover, så sover eg tungt..
Eg våkner flere ganger på natta og får ikkje sove, men eg tar det ikkje så tungt.. synes det var meir slitsomt med førstemann faktisk, da var eg så trøtt heile tia, men e ikkje det denne gangen. Sover ikkje så veldig godt da, men det må man bare ta med på kjøpet...
Trur nok au det at det henger sammen med at ein forbreder seg på meir våkne netter...[:D]

Back
Topp