Søvn

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hvor lenge må de små få mat på natten? Eller må de det i det hele tatt? Selvfølgelig om de ber, men må jeg vekke han om han ikke våkner i løpet av natten?

Storebror her i huset sluttet med nattmaten da han var 5uker, da hadde han ikke behov for det lengre :) Så da sov han seg igjennom natten uten å våkne, deilig ;)

Storebror her i huset sluttet med nattmaten da han var 5uker, da hadde han ikke behov for det lengre :) Så da sov han seg igjennom natten uten å våkne, deilig ;)
Okei :) lille er en uke i dag, det var selvfølgelig bare en drøm, rett før jeg våknet kl. 4 så drømte jeg at klokka var halv 6, så ble jeg litt stressa for at han ikke hadde spist hele natten :D men når jeg ammer han om natten så er både han og jeg så trøtte at vi sovner med puppen ute, og i og med at vi har slitt en del med ammingen vet jeg ikke helt hva han får i seg, men når han sovner må det vel være greit, han spiser rikelig før vi sovner på kvelden, da får han flaske med mm

Lille her er også en uke gammel, våkner kun ved 4 - halv 5 tiden for litt mat. Bruker ikke lang tid siden hun er så trøtt. Men hun tisser masse og bæsjer masse så hun får i seg nok så tror ikke du trenger å være bekymret.

Ser ikke vitsen med å vekke på natten hvis dem spiser rikelig på dagen og rett før sengetid :) og hvis vekta går bra oppover så klart.

Baby er 4 uker i dag. Jeg vekte de to første ukene, hver 3. time. Liten jente som ikke spiste så bra. Men nå lar jeg henne styre selv. Er mye våkne på natta... :p Men stresses ikke om det går 4 t liksom, selv om det er sjelden...

Så lenge babyen legger på seg det han skal, er det ikke noen grunn til å vekke på natten. :-)

Enig med deg :-)
Jenta mi er 4 uker i morgen og sover Max 4 timer før hun våkner. Da er hun akutt sulten som regel.. Er mest vanlig at hun sover 2,5-3 timer i strekk her (om natta).

Storebror sov 6t før han måtte ha mat allerede da han var 1dag, fikk mat og sov 3t til. Foreløpig har jeg et håp om at lillesøster blir like lett :p

Back
Topp