Gråter ikke absolutt hele tiden, men merker han har nok litt vondt i magen innimellom, mye luft, men avføring hver dag faktisk. Men noe er det! Jeg har såvidt fått han i vugga når jeg tror han sover og lister meg ned trappa, glem det, våken! Han roer seg stort sett alltid når han ligger inntil oss eller oppå oss. Ja han er en sånn baby, og det er lov, veldig kos og spesielt for besteforeldre, han sover lett 2 timer oppå noen, men greia er at nei det er ikke kos og herlig døgnet rundt, trenger hender fri og søvn! Ja, har funnet fram baby bjørn, men kan ikke gå rundt med den heller halve døgnet. I vogna sovner han fort, men sover nok lett, våkner så fort man stopper.
Huff, skal ikke klage, han er jo nydelig og presterer å smile herlig til meg kl 05 når vi har vært våken i tre timer, da smiler man tilbake for å si det sånn

Men dette må bare gå seg til håper jeg, eller så omkommer jeg... Er litt optimistisk innimellom og tenker at dette går seg til, det gjenstår å se. Tenker bare stakkar han og, babyer skak liksom sove et stort antall timer, er aldeles ikke tilfellet her altså!
Skal på 6 ukers kontroll i mårn, får ta det opp der også.