Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer sjæl jegBeklager Whatthewhat at jeg begynner å spørre om andre ting i tråden din...
Ja, tenkte jeg skulle ta fyllet fra mediumputen og fylle over i L når jeg får den. Var veldig fornøyd med doomoo som ammepute i alle fall, hadde ikke overlevd uten! Hvor fikk du kjøpt fyll?Har large jaDen er ganske lang. Ble litt myk etter nr. 1, men kjøpte fyll og fylte på ekstra og nå er den så god som ny!
Tusen takk detsammeHåper du får sove godt i natt!![]()
Lurer sjæl jegPG har det med å spørre om andre ting i andres tråder jeg og
![]()
Doomoo er vel egentlig en ammepute tror jeg. Veldig lite bilde, men den kan brukes til mye
Vis vedlegget 161490
Jeg elsker min! Vi har brukt den til veldig mye rart etter at jeg sluttet å amme ogsåJa, tenkte jeg skulle ta fyllet fra mediumputen og fylle over i L når jeg får den. Var veldig fornøyd med doomoo som ammepute i alle fall, hadde ikke overlevd uten! Hvor fikk du kjøpt fyll?![]()
Ja, det er en fantastisk pute! Angrer ikke et sekund på det kjøpet! Da vet jeg hvor jeg finner fyll om det ikke er nok med det fra den gamle puten, takk for svarJeg elsker min! Vi har brukt den til veldig mye rart etter at jeg sluttet å amme ogsåHar den som er beige og hvit.
Kjøpte fyll på lilleprinsen.no. Det var litt søl med det, så kan være det er like greit å bare fylle over fra den andre.
Jeg måtte ha noe mellom beina og armene, men var vanskelig å ha en pute til begge deler.
Bbhugme kan derfor anbefales. Var sterkt i tvil om hva en så dyr pute kunne utrette, men etter 3 uker med dårlig søvnkvalitet krøp jeg til korset. Natt til søndag var første natt med bbhugme, og det var så verdt det! Har sovet så mye bedre! Puta er relativt lang, men lett å håndtere. Myk og god, og passer fint til å ha mellom armer og bein samtidig. (Og under magen også!)![]()
Anbefales!Jeg har god grunn til å skryte!!!.
![]()
Bbhugme kan brukes som ammepute og babynest når baby kommerJa, okTakk for tips
Men... kan disse putene (bbhugme og doomoo) brukes som ammepute også eller egner de seg ikke til det? Noen som har peiling på dette?
Bbhugme kan brukes som ammepute og babynest når baby kommer![]()