whatthewhat
Glad i forumet
Noen som har noen fantastiske tips på gode stillinger å sove i? Sliter allerede på natta- oG det er en liten stund igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bbhugme er gull altså! Sover så godt med den!Jeg må ha en del av dynen i mellom beina.. bør kanskje kjøpe meg bbhugme! Ellers sover jeg best på venstresiden, men bytter stilling mellom hver side og rygg veldig mange ganger ila natta![]()
Noen som har noen fantastiske tips på gode stillinger å sove i? Sliter allerede på natta- oG det er en liten stund igjen..![]()
Bbhugme er gull altså! Sover så godt med den!
Jeg må ha en del av dynen i mellom beina.. bør kanskje kjøpe meg bbhugme! Ellers sover jeg best på venstresiden, men bytter stilling mellom hver side og rygg veldig mange ganger ila natta![]()
Jeg er avhengig av å ha en pute i armene, for da presser ikke magen så langt ned i sengen og jeg blir liggende behagelig på siden![]()
Jeg måtte ha noe mellom beina og armene, men var vanskelig å ha en pute til begge deler.
Bbhugme kan derfor anbefales. Var sterkt i tvil om hva en så dyr pute kunne utrette, men etter 3 uker med dårlig søvnkvalitet krøp jeg til korset. Natt til søndag var første natt med bbhugme, og det var så verdt det! Har sovet så mye bedre! Puta er relativt lang, men lett å håndtere. Myk og god, og passer fint til å ha mellom armer og bein samtidig. (Og under magen også!)![]()
Anbefales!Jeg har god grunn til å skryte!!!.
![]()
Så bra å høre at du er sååå fornøydJa, for den er jo litt dyr så det er liksom det som har stoppet meg fra å kjøpe den foreløpig
Men den er nok værd det da
Har enda ikke lest om en eneste som ikke har vært fornøyd
![]()
Prisen er veldig stiv - for en stakkars pute! Helt enig! Men tror jeg/samboern kan benytte oss av den også etter svangerskapet!Lykke til med valgets kvaler!
![]()
Er det Large du har da? Har en medium liggende i kjelleren men den blir nok for litenJeg bruker en doomoo mellom bena. Ligger delvis på siden/magen
For de som synes bbhugme er dyr kan jeg virkelig anbefale doomoo. Den koster nesten halvparten og fungerer på akkurat samme måte![]()
Har large jaEr det Large du har da? Har en medium liggende i kjelleren men den blir nok for litenskal få kjøpe en brukt i large hos ei venninne
![]()
Jeg bruker en doomoo mellom bena. Ligger delvis på siden/magen
For de som synes bbhugme er dyr kan jeg virkelig anbefale doomoo. Den koster nesten halvparten og fungerer på akkurat samme måte![]()
Så kjekt! De så jo veldig like ut i måten å være laget på/virke påJeg bruker en doomoo mellom bena. Ligger delvis på siden/magen